För inte så länge sen så var det väl standard på alla Finska Sisu lastbilar åxå ? ?Spjutet skrev:Lundgren skrev:En "liten" sak som att vxllådan är osynkad säger väl en del!
Så kör Jänkarna oxå fortfarande!!
/R
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
För inte så länge sen så var det väl standard på alla Finska Sisu lastbilar åxå ? ?Spjutet skrev:Lundgren skrev:En "liten" sak som att vxllådan är osynkad säger väl en del!
Så kör Jänkarna oxå fortfarande!!
X 2.Rossi skrev:Coolt att kineserna kopierar den bästa bilen i världen![]()
Hoppas den kommer till Europa med tiden så man kan få råd att köpa ny "G-wagen" till slut
Det är länge länge länge sedan krocksäkerheten var någon av parametrarna vid mitt bilval - om den någonsin varit det.mattebigge skrev:Kollar man efter krocktester på kinabilar på youtube, så sitter man säkrare i en flyttkartong.
Statistiskt sett är risken att omkomma i bilolycka minimal, så jag skiter i krocksäkerhet om jag ska vara helt ärlig. Särskilt med tanke på alla åren som motorcykel-idiot där skyddsutrustningen stort sett innebär lite extra hud på kroppen och deformation-zonen består av inre organ och benstomme.....mattebigge skrev:Kollar man efter krocktester på kinabilar på youtube, så sitter man säkrare i en flyttkartong.
Rossi skrev: Man ska leva också, inte bara bli gammal![]()