Stort tack till Hägguma för denna träff som var helt perfekt för standardbil och de lite mer tweakade också vad jag hörde. Något för alla med andra ord Tack för draghjälp me
Ett stort till de som körde elverk dygnet runt på campingen bara, öronproppar hjälpte inte hörni. Festande etc inpå morron är helt ok men inte elverk Tvekar på att nån livsuppehållande apparatur etc behövde dessa elverk så tänk till framöver o stäng av skiten frampå natten.
Lär komma åter !
//Lada Niva -08, Volvo 953 / TL11 special startjeep -54
jättebra träff nattkörningen va klockren
fattar fortfarande inte hur min motor fortfarande kan leva 40 min utan vatten en jäkla audidiesel ska inte tåla detta
finns ju alltid socker å hälla i tanken på elverk.....
har självfunderat på sådana grejer fast de e när bonnen vattnar potätera höra på en gammal volvo traktor ett par nätter i sträck e lite segt
Off skrev:Stort tack till Hägguma för denna träff som var helt perfekt för standardbil och de lite mer tweakade också vad jag hörde. Något för alla med andra ord Tack för draghjälp me
Ett stort till de som körde elverk dygnet runt på campingen bara, öronproppar hjälpte inte hörni. Festande etc inpå morron är helt ok men inte elverk Tvekar på att nån livsuppehållande apparatur etc behövde dessa elverk så tänk till framöver o stäng av skiten frampå natten.
Lär komma åter !
Ha ha ha Tror jag vet vet som hade igång elverket Han hade det till sin ölkyl Ska skälla på han nästa gång jag träffar honom
räknas inte en ölkyl till livsuppehållande apparatur då? funderade en och annan gång på att gå och pissa i tanken på den lilla bensindrivna natterroristen
"If speed kills,then suzukidrivers must live forever"
Humm... den där svarta pajero Mk1an som det skruvas på, varför skruvas det? Är ju min gamla lurv...
"Känner du alla till nu det skicka så. Le att fall alla i dig fick det men. Det skickade som jäveln den slå vilja att du kommer så baklänges meddelande detta läsa ska man att insett väl du när"