Suzuki sj 410 tintop
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Re: Suzuki sj 410 tintop
Det är ögat som lurar är bara att jag lagt på en plåt för dom innerskärmarna jag hade var för smala 

Har vart dåligt med uppdatering hittade nämligen en till skogsbil som jag köpte

Har flyttat bak kyl,fått dit winsch fram,blaskat på lite färg,riktiga stolar och bälten samt allmän service

Har flyttat bak kyl,fått dit winsch fram,blaskat på lite färg,riktiga stolar och bälten samt allmän service
Lever den än
Min gamla kärra som har fått smaka på mycket sten. Lite små däck bara 

Fan, jävla oflyt hela ti'n!
Den går som en klocka är dock automaten som strular går bara på 1:an och backen får väl byta den annars helnöjd med den mkt bra byggt 

Fick även en transit -73 av en kompis han skulle skrota den för han inte använde den.
Efter lite svets så va det dags för bes och det gick kanon endast två saker och åtgärda själv

Efter lite svets så va det dags för bes och det gick kanon endast två saker och åtgärda själv

Det var den snyggaste transport kombon jag sett660 skrev:

Suzuki Samurai - mitt nybörjarprojekt
Tackar
nu e det även döskallar på zukin

Ännu hårdare660 skrev:Tackarnu e det även döskallar på zukin

Suzuki Samurai - mitt nybörjarprojekt
Har vart lite dåligt med uppdatreingar på tintoppen men nu har jag svetsat färdigt den
så nu återstår lägga på någon lack,tectyla,besiktiga och montera ihop allt igen sen blir det troligtvis att sälja den om det finns intresse för den

Suzukin blev bessad med blankt papper i fredags den kommer troligtvis säljas snart pga behöver pengar till mina andra fordon
Arken skrev:Det var den snyggaste transport kombon jag sett660 skrev:

Ole dole doff...
Nja, jag tar hellre din farkost än Schnelltransporten.
Snyggt!!
Påminner mig om när jag målade Ryrfeldts monsterbiltransport Hanomagen Ulken-grön.

//Martin, Angus Young i Zebra Bug.