Efter en tid hade jag klossat den 4" och monterat ett 5" superlift höjningskitt satt valp däck på den då jag köpte den.

Då såg de ut såhära.
Sen hittade jag en blazer med winsch och super svamper 38.5or till kanon pris så var tvungen att köpa den. Motorn i den var kass men växellåda fördelningslåda samt axlarna var i okej skick.

Karossen var bara skräp, Ingenting inne i bilen fungerade varken någon mätare eller rutor, Inget jag kände för att laga, Bilen hade även stått med nervevade rutor under LÅNG tid så den var inte så mysig invändigt.
Bestämde då för att flytta över axlarna och däcken till silveradon då allt funkar finfint och är fräsch invändigt och inte värst med rost.
Då såg de ut såhära. Framaxeln är ej monterad bara rullat in den under.

Sen hitta jag mig 2par unimog portaler+lite andra saker jag var tvungen att köpa.

Kollar lite och måttar endel.
Sen gjorde jag såhär

Ska göra ny schackel då jag inte alls blev nå nöjd med dom.
Kommer även förstärka Boxen för bakre fästet till bladet då jag tycker de känns som hela ramen kommer vrida sig. Så kommer sätta ett stag från växellådsbalken över boxen och fram till ramen. Nån kanske fattar hur jag menar

Ska beställa nya karosskuddar i polynånting va de nu heter. Klossningen kommer kastas åt H-vete.
Ev att jag måste klossa den med 1 hockeypuck för att få mina headers med 3" att gå fritt
Siktar även på 44" däck när ekonomin tillåter det