Regler ang träffar
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Regler ang träffar
Tja
Hur ligger det till igentligen med regler för dessa träffar ?
Måste bilarna alltid vara bes och skattade ? (Försäkrade)
Tanken är att bygga nått roligt med hydral styrning (ej besbart om inte motorfordons reggad) men blir ju lite tråkigt om man inte kan vara med på några träffar
Ang total vikt på bilar som är max 30reggade (traktor terrängvagn) gäller faktisk vikt eller taggad vikt
Mvh Jokern
Hur ligger det till igentligen med regler för dessa träffar ?
Måste bilarna alltid vara bes och skattade ? (Försäkrade)
Tanken är att bygga nått roligt med hydral styrning (ej besbart om inte motorfordons reggad) men blir ju lite tråkigt om man inte kan vara med på några träffar
Ang total vikt på bilar som är max 30reggade (traktor terrängvagn) gäller faktisk vikt eller taggad vikt
Mvh Jokern
Dodge Ram 1500 2001 Projekt !!!
Såld Suburban K1500 AWD 2003
Såld Wk Jeep 2005 Hemi QD2
SÅLD Dodge 2500 1996 V10 4x4
Såld Suburban K1500 AWD 2003
Såld Wk Jeep 2005 Hemi QD2
SÅLD Dodge 2500 1996 V10 4x4
-
- Guru
Re: Regler ang träffar
vad jag kan få det till ska alla fordon vara gatlegala, sen smiter det alltid in bilar som är skattade å försäkrade men inte bes av olika anledningar, jag tycket det är ok så länge det inte är skrot men lagar är ju lagar som ska efterlevas men ofta inte görs.
luddiga svar på din fråga så det blev väll mera personliga åsikter
luddiga svar på din fråga så det blev väll mera personliga åsikter

finns lite film på youtub http://www.youtube.com/user/rogeratf?feature=watch" onclick="window.open(this.href);return false;
Patrolen
viewtopic.php?f=15&t=20630&hilit=patrol+igen" onclick="window.open(this.href);return false;
Patrolen
viewtopic.php?f=15&t=20630&hilit=patrol+igen" onclick="window.open(this.href);return false;
Det är väll upp till varje arrangör att bestämma reglerna men området måste nog uppfylla vissa krav föra att köra med obesiktade eller oreggade fordon.
Offroad: Mitsubishi L200 -06 med Fedima Sirocco 285/75 -16
Onroad:Mitsubishi Pajero 3.0 -97
˙ɹǝʌo ǝɯ ןןoɹ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Onroad:Mitsubishi Pajero 3.0 -97
˙ɹǝʌo ǝɯ ןןoɹ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Hajj! Jag hoppar på denna tråden. Tänkte nämligen fråga angående lätt och tung terrängvagn. Om jag bygger ett rörchassi med hotrod-balja och tillbehör och reggar som tung terrängvagn, när man då välkommen på träffar enligt reglerna ? Det är ett seriöst och påkostat projekt isf, därför vill jag reda ut detta en gång för alla vad som verkligen gäller! Mvh Eric Nilsson
vilka regler är det ni snackar om alla har ju sina egna regler ingen är den andra lik brukar inte vara så hårda på allt bara när det är trail tävling eller nåt sånt
Jo så tycker jag oxå det verkar vara. anledningen att jag frågar är för att jag inte är så sugen på att lägga 200.000 +tiden på ett nybygge för sedan bli avvisad
min uppfattning är att det är väldigt otydligt "egentligen har den jeepen inget här att göra men ta det lugnt, för den här gången" är ett citat. Känns onödigt spännande att åka runt med ett bygge som inte ser original ut 

på alla dom träffarna jag har kört på igenom åren har bara haft en regel som följs till max är vikten