bess gubben i lule godkänner 1 1/2 hyttare utan att kapa, vet 2 som bessade utan hatthylla och dom gick genom.
angående spärren så är king cab lådorna skitsimpla att spärra på lågväxel, om du lyfter av växelspaksdamasken så har du en bult på ovansidan av lådan, kring storlek 20 har jag för mig om jag inte kommer ihåg helt fel, så är bara att lossa den och innanför den har du en fjäder och sen en kula, och när du spärrar så kapar du en liten bult typ m6 som är lika lång som fjädern och byter ut fjädern. sen lägger du i lågväxeln och drar åt den stora bulten lite lagomt bara, då är spaken stum på lågen och sen när du har bessat så skaffar du en hylsa och en förlängare och drar in i hytten på ett smidigt sätt, och när snuten vill kolla den så är det bara lägga i lågen och dra åt bulten lite lagomt och då är den spärrad, och det bästa är nog att snutarna hittar den säkert inte.
du får dock inte glömma att rycka bort förlängaren och hylsan

går att spärra 34 på samma sätt också men vet inte vars dom bultarna sitter, men dom sitter antagligen också kring växelspaken, men 5 måste svetsas. dock bara att göra en liten spärr utanpå lådan så inte spaken går att föra till 5:an, så hade jag spärrat min fast för alla växlar och även lågen men den gick också genom bara dom inte ser det