calle-fas skrev:Det tar jag som en anmälan.MrHawk skrev:Det va enna grymt snygga killar du hittat bild på ser jag
Fasiken, blev änna sugen att köra nu
Perfekt

Hur många team är anmälda hitills ?
//F
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
calle-fas skrev:Det tar jag som en anmälan.MrHawk skrev:Det va enna grymt snygga killar du hittat bild på ser jag
Har ingen mer bil till ett team bara. Annars har ju jag licensen klar o bilen skall vara ok iaf. codriver går la alltid att fixa.calle-fas skrev:Det tar jag som en anmälan.MrHawk skrev:Det va enna grymt snygga killar du hittat bild på ser jag
Nu har du det... Du skall åka med en röd Toyota. Tony, Anders Wibergs co-driver skall köra Anders bil och har heller ingen att teama med!!! Skitbra ju!!!!MrHawk skrev:Har ingen mer bil till ett team bara. Annars har ju jag licensen klar o bilen skall vara ok iaf. codriver går la alltid att fixa.calle-fas skrev:Det tar jag som en anmälan.MrHawk skrev:Det va enna grymt snygga killar du hittat bild på ser jag
BorkJonas skrev:
Nu har du det... Du skall åka med en röd Toyota. Tony, Anders Wibergs co-driver skall köra Anders bil och har heller ingen att teama med!!! Skitbra ju!!!!
Skitbra!!!!!MrHawk skrev:BorkJonas skrev:
Nu har du det... Du skall åka med en röd Toyota. Tony, Anders Wibergs co-driver skall köra Anders bil och har heller ingen att teama med!!! Skitbra ju!!!!
DåsåDet kör vi på
var max med i garaget ikväll?volvorobban86 skrev:Hmm får höja målsättningen då![]()
Var så slut ikväll att jag somna under bilen på horan![]()
Men man får väl ge allt man har och lite till
Det är rätta takterna!volvorobban86 skrev:Hmm får höja målsättningen då![]()
Var så slut ikväll att jag somna under bilen på horan![]()
Men man får väl ge allt man har och lite till