general grabber mt
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
- Användare
general grabber mt
Hej Är det någon som kört på general grabber mt och har något att säga om dom, ska tydligen vara vintergodkända.
Med vänlig hälsning micke
Med vänlig hälsning micke
Re: general grabber mt
Har inte testat dom men kan bekräfta att dom är vintergodkända.
Skulle dock vilja testa dom för dom har ett fräckt utseende tycker jag.
Skulle dock vilja testa dom för dom har ett fräckt utseende tycker jag.
Offroad: Mitsubishi L200 -06 med Fedima Sirocco 285/75 -16
Onroad:Mitsubishi Pajero 3.0 -97
˙ɹǝʌo ǝɯ ןןoɹ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Jag tycker dom var rätt hala på snön när jag hade dom för längesen på Cherokeen.
TGB 13
-
- Användare
macke skrev:Jag tycker dom var rätt hala på snön när jag hade dom för längesen på Cherokeen.
Ok men undra om inte alla grövre däck är hala hur var dom annars i skogen.
-
- Forumräv
MT däck är som regel inga bra däck på snö/is.
Willys cj2a
Volvo L2304
kingquad 750LE
Volvo L2304
kingquad 750LE
Googlade lite på dom och det verkar som det finns två olika modeller så jag undrar om det inte är ett nytt mönstet på dom?
Sen hittar jag bara fyra storlekar på dom vilket verkar lite skumt, har du nån länk till dom du tittar på?
Sen hittar jag bara fyra storlekar på dom vilket verkar lite skumt, har du nån länk till dom du tittar på?
Offroad: Mitsubishi L200 -06 med Fedima Sirocco 285/75 -16
-
- Användare
Danne skrev:Googlade lite på dom och det verkar som det finns två olika modeller så jag undrar om det inte är ett nytt mönstet på dom?
http://www.dackonline.se/cgi-bin/rshop. ... 15&Speed=Q" onclick="window.open(this.href);return false; fas det är nog det gamla möntret värka det som.
-
- Användare
mickekarlsson skrev:Danne skrev:Googlade lite på dom och det verkar som det finns två olika modeller så jag undrar om det inte är ett nytt mönstet på dom?
http://www.dackonline.se/cgi-bin/rshop. ... 15&Speed=Q" onclick="window.open(this.href);return false; fas det är nog det gamla möntret värka det som.
http://www.dack-popgom.se/dackonline/ge ... -r15-109-q" onclick="window.open(this.href);return false; och det nya kanske.