Baslåda silverado 1 1/2 hytt
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Baslåda silverado 1 1/2 hytt
Hej på er!
undrar om någon har byggt en baslåda till en 88-98 och isf hur har man har gjort?
tänkte montera i två åttor lr tior om det går.
undrar om någon har byggt en baslåda till en 88-98 och isf hur har man har gjort?
Re: Baslåda silverado 1 1/2 hytt
2 st DLS rw6 borde väl gå att klämma in? Det är 2 st 6,5" renodlade bas element med ordentligt tryck.k2500 skrev:Hej på er!
Själva lådan är inte så stor heller,har en som står här hemma som jag kan ta måtten på om du vill?
GMC Jimmy -83,6.2 diesel,Th700 aut,11” höjd 39.5” däck
GMC Sierra -96 6.5 td
Cheva van -88 G20 6.2 diesel
GMC Sierra -96 6.5 td
är lådan byggd för att vara under lr bakom baksoffan?w300i skrev:2 st DLS rw6 borde väl gå att klämma in? Det är 2 st 6,5" renodlade bas element med ordentligt tryck.k2500 skrev:Hej på er!
Själva lådan är inte så stor heller,har en som står här hemma som jag kan ta måtten på om du vill?
du får gärna ta måtten om du har tid och lust. vore snällt!
Det är väl som man själv vill,beror på vart det finns platsk2500 skrev:är lådan byggd för att vara under lr bakom baksoffan?w300i skrev:2 st DLS rw6 borde väl gå att klämma in? Det är 2 st 6,5" renodlade bas element med ordentligt tryck.k2500 skrev:Hej på er!
du får gärna ta måtten om du har tid och lust. vore snällt!

Måtten:
Längd:48,5cm
Djup:32,5cm
Höjd:18,5cm
GMC Jimmy -83,6.2 diesel,Th700 aut,11” höjd 39.5” däck
GMC Sierra -96 6.5 td
GMC Sierra -96 6.5 td
-
- Hemmastadd
- Kontakt:
Har du bakdörrar? På min 01:a är det ju sådana, och där mulade jag in en 12:a i dörren helt enkelt. sluten lådan, 18 liter med basens volym borträknat = kräver hyfsat m steg men fungerar riktigt bra.
Chevrolet Silverado 1500 -01, 5,3:a bensin.
Har även några lador fyllda med skrot. Finast: BM Bamse och 2xFordson. Fulast: allt skit som borde lagas klart...
Svetsare, MC-mek, Brandman, Guldsmedsbutiksarbetare, Korrekturläsare, Bonde och Hemmaman.
Har även några lador fyllda med skrot. Finast: BM Bamse och 2xFordson. Fulast: allt skit som borde lagas klart...
Svetsare, MC-mek, Brandman, Guldsmedsbutiksarbetare, Korrekturläsare, Bonde och Hemmaman.
nej ingen bakdörr på min.. dom kom på dom sista modellerna om jag mins rätt. köpte en mdf skiva idag å ska börja bygga men vet inte om jag ska ha lådan under lr bakom soffan.. men de löser sig