blir grymt å se rörbygget framöver helt klart

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Hehe, ja jag har varit lite lat...mudmike skrev:VA![]()
![]()
Är du inte klar med karossbytet än??
Trodde den var klar o lackad vid detta laget.....
Ja menar, det är ju flera dar sen du började...
Ja rörbygget ska bli förbannat skoj, tyvärr så går toy8an före då den måste bli klar tills challengesäsongen börjar, annars har vi ju inget att tävla med...KinneKulle4x4Offroad skrev:wowde kallar jag "minimal" skillnad från 35"arna
![]()
blir grymt å se rörbygget framöver helt klartäre start med rör bygget snart eller går toyan före?
![]()
Ska bli kul å se den tävlafrank skrev:Ja rörbygget ska bli förbannat skoj, tyvärr så går toy8an före då den måste bli klar tills challengesäsongen börjar, annars har vi ju inget att tävla med...KinneKulle4x4Offroad skrev:wowde kallar jag "minimal" skillnad från 35"arna
![]()
blir grymt å se rörbygget framöver helt klartäre start med rör bygget snart eller går toyan före?
![]()
Men så fort toyan är färdig så ska det börjas på pallen med rör.
Trevligt! Kan mer eller mindre garantera att du blir sugen på att börja tävla i challenge om du åker och kollar på lite tävlingar, så va det för mig i alla fall. Det är den absolut roligaste grenen inom offroad som finns i Sverige.KinneKulle4x4Offroad skrev:Ska bli kul å se den tävlafrank skrev:Ja rörbygget ska bli förbannat skoj, tyvärr så går toy8an före då den måste bli klar tills challengesäsongen börjar, annars har vi ju inget att tävla med...KinneKulle4x4Offroad skrev:wowde kallar jag "minimal" skillnad från 35"arna
![]()
![]()
Men så fort toyan är färdig så ska det börjas på pallen med rör.mitt nyårslöfte var att åka runt på så många tävlingar som möjligt under 2014
Det tror jag säkertTrevligt! Kan mer eller mindre garantera att du blir sugen på att börja tävla i challenge om du åker och kollar på lite tävlingar, så va det för mig i alla fall. Det är den absolut roligaste grenen inom offroad som finns i Sverige.
Nja, plåtslageri är inte min grej så de får nog bli en köpehuv...pigge skrev:Huven fixar du väl själv, bara att böja plåten lite fint över knät.
Du é ju kung på allt annat byggande så en liten huv fixar du väl lite enkelt.
Wooah! nä nä, inte har jag konverterat till the dark side inte...lam84 skrev:vilket roligt bygge kommer ju följas
kul att se en till som har konverterat till "jeep religionen"