Rössvik skrev:troligen så är den "för lite" ombyggd för att klassa in som ombyggt fordon..... de brukar vilja ha lite bromsuppdateringar o så med.....o plocka ur baksätet om du inte har dispans på det.... de kan bli både dyrt o besvärligt annars.... annars e det

Jo han skrev ut ett papper åt mig där det stog vad som behövde ändras för att regga den som ombyggt fordon. Bromsuppdatering får jag ju bak åtminstone iochmed den 14bultade bakaxeln jag ska köpa men framaxeln därimot är ju som sagt fortfarare en 10bultad så där blev det svårt,men självklart vore det ju inte fel med en Dana60 axel men sett till hur jag använder bilen just nu så känns det inte riktigt nödvändigt med en sån modifiering just nu. Som sagt,det får nog bli att besikta med 33tummare och kasta på 42tummarna efteråt för att slippa problem,fram tills jag har råd och tid att uppgradera axlar,bromsar osv för att regga om den.
Update: Händer fortfarande inte så mycket,har mest bara åkt runt och njutit av att äntligen få glida runt. Servopumpen har ju läkt som ett as,ca. 1-2 dl per dag,och eftersom jag inte slapp undan ett byte så ställde jag bara en dunk med tratt under och fyllde i den skvätten som blivit varje gång innan jag åkt iväg. Men idag så fick jag hem en pump som jag köpte av en kille på blocket (Väldigt trevlig och hjälpsam förresten,stort tack till dig om du är medlem här och läser detta) så jag bytte den idag,blev ju lite modifiering av fästet till pumpen som inte ville passa rakt av. Vart tyvär inga bilder denna gången heller pga. allt oljesöl som blev när jag tappade ur pumpen. Så nu har man iallafall en pump som är tät

Nu behövs bara en något kortare servorem då det inte riktigt går att spänna den tillräckligt.
Det var allt för denna gång,hoppas att jag kan bjuda på lite bilder nästa gång.