micke 4x4 skrev:gillar du att skruva? köp en jeep.![]()
vill du köra? köp en asiat

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
micke 4x4 skrev:gillar du att skruva? köp en jeep.![]()
Eremiten skrev:Nej ! Jag har fastnat i cherokeeträsketmånga runt 14- 20000 kr, i första hand v8 96a ock senare med 242 lådda, helst ltd. 91a XJ ock senare high output, fulltime Sen var det det där med (Viscokoppling) ?? . Många termer blir det ! Får fråga säljarna "hur många termer har din Cherokee" ? Förhoppningsvis förstår han det jag inte förstår, så vi förstår varann... Hittade nåb mod - Laredo ? Vet inget om den ! Kanske nån annan vet ? Aftonbladet eller Expressen ! + 20 tidningar till
kan ju inte fråga hustrun heller
) / Dennis
att mecka jeep är inget jag har märkt på min, tycker den håller riktigt bra kvalite med vissa småfel som alla bilar, betydligt färre, enklare och billigare fel än japsarna jag har ägtmicke 4x4 skrev:gillar du att skruva? köp en jeep.![]()
öh....Eremiten skrev:En Cherokee v8 96a. 4wd går inte att lägga ur ! Enligt säljare p g a att damen som ägt bilen alltid kört med driften i... hur låter det ?? Men det är bara att smörja enl säljarens verkstadsbroder ! Här kommer ännu mer ?????????????? För inget är väl så enkelt...eller nää ?
exakt, det är en GRAND cherokee, den har ALLTID 4hjulsdrift(orginal) och ofta v8, där är pajero osv absolut bättre valmicke 4x4 skrev:öh....Eremiten skrev:En Cherokee v8 96a. 4wd går inte att lägga ur ! Enligt säljare p g a att damen som ägt bilen alltid kört med driften i... hur låter det ?? Men det är bara att smörja enl säljarens verkstadsbroder ! Här kommer ännu mer ?????????????? För inget är väl så enkelt...eller nää ?
det går inte att lägga ur 4wd på grand cherokee...
dessa har bara hög och låg 4wd som alternativ i lådan.
om dom inte bytt till en xj fördelnings låda.
Bidde en ArméNiva -11 på 2.900 mil.Eremiten skrev:Weltmeister, vad blev det för bil ?