Jag tror min är ca 90cm på bakskärmkanten, den stod dock inte helt plant när jag måttade.
Så då är det troligt att den är höjd ca 3"
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Lustigt för mina tar i bakom stötdämparna...Thelemorf skrev:Mina 31" (på originalfälg) tar bara i krängningshämmaren, inte i innerskärmen.
Man kan kombinera detta kitet med puckar men då får man mindre bra vinklar på bärarmarna. Kitet bör funka med 33or och lite massageHonkajjaja skrev:Har en liten fråga.. om man höjer med detta kit, kan man höja med "puckar" också sedan eller är det med i kitet? Tänkte om man ville ha 33" däck på så rekomenderades 4"-6" + karossmassering för det kändes som ett billigt kit och om man stoppar puckar på också så blir det inte så stor kostnad.
Här är kitet jag pratar om : http://dalhems.com/sv/p/f5f54ddd97df4a1 ... ed-dampare" onclick="window.open(this.href);return false;
P.s Jag är HELT ny på dettaD.s
avgasrening och olika mätmetoder skulle jag gissa på. Dåvarande vägverket har heller aldrig varit bra på att få USabilar "rätt", speciellt inte vid direktimportmhemming4x4 skrev:Angående rak 6an. -93 till -95 är det 190 hk. -96 till -98 176 hk. Varför är det sån skillnad på samma bil?
Martin
Edit på detta!Thelemorf skrev:Mina 31" (på originalfälg) tar bara i krängningshämmaren, inte i innerskärmen.