farcry skrev:Ännu en rysk idiot krock film.. Nog bland den värsta jag set på länge, man slutar aldrig att förvånas över hur bra man kör på ren vodka därborta i öst... Spec han med soppa slangen kvar i hålet
http://zasmejsa.com/videa/zobrazit/7075 ... 4/?lang=en" onclick="window.open(this.href);return false;
07:07 - 07:16 påminner mig om en händelse som för alla förbyttes från vrede till skadeglädje.
En fredageftermiddag mitten på -90-talet var jag på hemväg från Sthlm söderut på E4/E20.
Enormt vägarbete eftersom man just höll på att bygga om/ut avfarterna till Hallunda/Fittja(och Biltema).
I den stillastående kön ser man i backspegeln en "GrosserMercedes" i full fart ute på högra vägrenen köra om alla näst intill stillastående bilar som tålmodigt väntar i kön.
Plötsligt syns ett kraftigt dammoln framför i högra vägrenen, ett hundratal meter framför min bil.
När jag äntligen kommer fram ser att den nya fina Mercan har gränslat ett vägräcke och hänger där med hjulen i luften.
Jag, och alla som sakta kör förbi, vinkar och tutar åt de 4 kameldrivarna som sitter som paralyserade.
Förmodligen tänker dom på vad pappa pizzabagaren ska säga när dom kommer hem.

Hellre en Sukka i skogen än tio Jeepar på verkstad.