chassinummer king cab 91
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
chassinummer king cab 91
hej
jag undrar vart chassinumret på en nissan king cab 91 sitter då dem inte hittade det på bilprovningen
jag undrar vart chassinumret på en nissan king cab 91 sitter då dem inte hittade det på bilprovningen
Re: chassinummer king cab 91
Ovanpå höger rambalk i närheten av hjälpstyrarmen, men du lär förmodligen behöva blästra för att få fram det om ens detta går med tanke på hur dom rostar.
IH Scout 4x4 sd33t -80
Chevrolet Camaro 327 -69
Chevrolet Suburban 4x4 5.7 Vortec -99
Nissan KingCab 4x4 4d 2.7TDT -89
Chevrolet Camaro 327 -69
är det en skylt eller instansat?
Det är instansat men det ska också finnas en skylt den är placerad på samma sida fast på innerskärmen i närheten av torpedväggen.
IH Scout 4x4 sd33t -80
Chevrolet Camaro 327 -69
Chevrolet Camaro 327 -69
-
- Användare
Hade samma dilemma när vi reggade in grabbens -99 till atraktor , satt en nitad skylt i motorutrymmet på högersidan men det måste finnas stansat i ramen oxå !
Bes. hittade det inte och jag hittade det inte heller trots mycket slipande , troligtvis har stansningen helt försvunnit när man slipar bort rosten .
Slutade ned att jag köpte stansar och fixade dit ramnummer själv , slipade sedan så det såg lagom "gammalt" ut .
Bes. hittade det inte och jag hittade det inte heller trots mycket slipande , troligtvis har stansningen helt försvunnit när man slipar bort rosten .
Slutade ned att jag köpte stansar och fixade dit ramnummer själv , slipade sedan så det såg lagom "gammalt" ut .
Nån som kan ta en bild? Jag har en -99 d22 jag köpte i förrgår med besiktningsanmärkning på chassinummer.
Lyfte flaket igår, kvällen har inneburit fredagsmys med svets i bakramen
Lyfte flaket igår, kvällen har inneburit fredagsmys med svets i bakramen

Kin Cab -99
I övrigt mest Alfa Romeo
I övrigt mest Alfa Romeo
Nån som kan rita en pil? Slipade lite med papper ovanpå ramen vid hjälpstyrarmen men inget självklart

Kin Cab -99
I övrigt mest Alfa Romeo
I övrigt mest Alfa Romeo