Skall hämta en Cherokee lite akut, antingen nästa helg eller den därpå...
Önskar därför hyra en biltransport som kan lasta en Jeep, jag innehar alla körkort och kör kranbil till vardags så C-reggat är inga problem...
Biltransport släp är inte intressant då ingen av mina bilar får dra mer än 1500kg! Vill gärna komma hem även om polisen stannar en....
Eller om någon kan lösa transport ner till Varberg/Borås för en rimlig peng är det också intressant!
PM:a eller ring på 0731-544096
Biltransport hyres kring Varberg / Borås
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Biltransport hyres kring Varberg / Borås
Äger tydligen mer skit än vad som får plats i en signatur.............
-
- Guru
Re: Biltransport hyres kring Varberg / Borås
Tjabba Joel.
Jag är tyvärr inte till någon hjälp men det kan underlätta för dig om du skriver
varifrån Jeepen ska transporteras..
Önskar dig lycka till !
/R
Jag är tyvärr inte till någon hjälp men det kan underlätta för dig om du skriver
varifrån Jeepen ska transporteras..
Önskar dig lycka till !
/R
A day without driving cars or listen to music is a day without living..
Numera BIL-Sexuell och hittills glad ägare av 3X3..
Numera BIL-Sexuell och hittills glad ägare av 3X3..

-
- Guru
Om du kör kranbil är väll problemet löst 

finns lite film på youtub http://www.youtube.com/user/rogeratf?feature=watch" onclick="window.open(this.href);return false;
Patrolen
viewtopic.php?f=15&t=20630&hilit=patrol+igen" onclick="window.open(this.href);return false;
Patrolen
viewtopic.php?f=15&t=20630&hilit=patrol+igen" onclick="window.open(this.href);return false;
Bilen står i Söderköping! Tack Wild_Devil
Får bara låna bilar för minde jobb hemomkring och endast på vardagar, om en bil finns ledig... Annars hade de här vart löst för längesen Roger

Får bara låna bilar för minde jobb hemomkring och endast på vardagar, om en bil finns ledig... Annars hade de här vart löst för längesen Roger

Äger tydligen mer skit än vad som får plats i en signatur.............