Du har lyckats mkt bra med stuket på bilen

Bra jobbat å fortsätt ösa på!
Mvh
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Ja det fick plats med ett par mm tillgodo.patrol swb skrev:Det blev ju riktigt bra med reserv hjulet
Tyvärr, måste fixa allt som är kvar att göra inför challenge-tävlingen i Uppsala.Widde skrev:Hoppas få se både dig och Recon på Botkyrka i helgen då ???
Widde
Hmm... Önskar att det fanns ett läge då bilen är "klar". Men just nu ser jag inget ljus i tunnelnzurfer skrev:snart har du ju inget o göra med bilen med det tempot du har![]()
![]()
smart idee med reservhjulet, tror jag "snor" den till min bil![]()
GÖTT ATT DET BLIR TÄVLING!!!!!Robe skrev:Ja det fick plats med ett par mm tillgodo.patrol swb skrev:Det blev ju riktigt bra med reserv hjulet
Tyvärr, måste fixa allt som är kvar att göra inför challenge-tävlingen i Uppsala.Widde skrev:Hoppas få se både dig och Recon på Botkyrka i helgen då ???
Widde
Hmm... Önskar att det fanns ett läge då bilen är "klar". Men just nu ser jag inget ljus i tunnelnzurfer skrev:snart har du ju inget o göra med bilen med det tempot du har![]()
![]()
smart idee med reservhjulet, tror jag "snor" den till min bil![]()
Sno på, bara kul att kunna bidra med ideér. Give and take, fördelen med forum!
Vi får se hur det funkar, vi har ju inte hunnit med något genrep öhtmateks skrev:Blir ju så fint så man blir tårögd. Gillar lampan som sitter under bilen.