13 Floor är BRA, lyssna även på Roky Erikssons "The Evil One" (Samma sångare)Bullen skrev:En ny upplevelse som jag hittat.
13th Floor Elevator, psykedelisk rock från 60-talet, skitbra !!!!
Annars är det punk som gäller:
Ramones
The Dickies
Me First & The Gimme Gimmies
Dan Vapid & The Cheats
The Methadones
Riverdales
Noise By Numbers
garage musik
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Re: garage musik
Billy talent, sabaton, takida, dropkick murphys, rhcp, metallica, ja allt bara det dunkar på lite.. Trött på radio å dess jävla reklam å samma låtar år ut å år in
VW caddy tdi -98
Volvo V70 AWD -05
Harley-Davidson streetglide -13
BMW X3 -08
CF Moto 500 -15
Volvo V70 AWD -05
Harley-Davidson streetglide -13
BMW X3 -08
CF Moto 500 -15
-
- Forumräv
zz top
acdc...
acdc...
bloodwheel
tp21tp21
dodge-40
volvo 164-73
willys-29
chevy/dodge van
merc-00
tp21tp21
dodge-40
volvo 164-73
willys-29
chevy/dodge van
merc-00
AC/DC och ZZ top har rullat i bandspelaren sedan 1998 i mitt garage.bloodwheel skrev:zz top
acdc...
Allt annat låter konstigt, kan vara en vana kanske.
Viktigt med rätt ljudanläggning också.

-
- Beroende
Volbeats Guitar gangsters and Cadillac blood funkar bra i garaget.
Jag brukar ifs lyssna på radio för det mesta, eller så har jag inte stereon på öht, tycker att man har så mycket ljud runtomkring sig hela dagarna så då kan det vara skönt att ha lite tystnad i garaget.
Jag brukar ifs lyssna på radio för det mesta, eller så har jag inte stereon på öht, tycker att man har så mycket ljud runtomkring sig hela dagarna så då kan det vara skönt att ha lite tystnad i garaget.
P1 vänner, P1!!! Nordengren och Eppstein är jäkligt bra. Förvisso är jag 48 och tycker "Blipp-blopp" är urtråkigt... men ge gärna P1 en chans. Lite mer "Dokumentär Utifrån" i radio, och lite mindre "slöfsmusik" som spelas i parti och minut. 

Willys CJ2A med rattväxel, Willys CJ3B
Kört 4x4 sedan 82, älskat 4x4 sedan 1971 då jag åkte CJ3A första gången.
Kört 4x4 sedan 82, älskat 4x4 sedan 1971 då jag åkte CJ3A första gången.
-
- Beroende
- Kontakt:
MUSTASCH!!
Volbeat och Metallica liras en hel del oxå. Och Thule är ju inte fel heller. Annars blir det Bandit om CD:n strejkar
Mvh//Klirre

Mvh//Klirre
If in doubt, Flat out!
Köpte rock a billy box på Ginsa 40 cd ,den går oavbrutet när ja mekar,,,,de mesta riktigt bra.....jäklas nåt då blir de Ramstein på hög volym,då brukar de lösa sig... 

Tack till vägverket för alla dåliga vägar.
Jag skulle aldrig ha på nåt oväsen som låter som ett skuret urtrampningslager till en Skoda 1100, Vilket jag tycker det mesta gör om jag ska vara ärlig. P1, P4 eller om det är musik så är det nån grupp som ni aldrig har hört talas om. Iggesundsgänget, Euskefaurat, Bombyces Bryggeri, I.B.W.T., Irländsk, svensk folkmusik och dragspel är väl lite av det som mina USB-minnen är fyllda med. Och Eddie Meduza naturligtvis!
SKREV OBELIX
SKREV OBELIX
Bil-lös nu, förutom min 745:a
-
- Beroende
Euskefeurat är ju kanon, trodde de var okända i södra halvan av landet...OBELIX skrev:Jag skulle aldrig ha på nåt oväsen som låter som ett skuret urtrampningslager till en Skoda 1100, Vilket jag tycker det mesta gör om jag ska vara ärlig. P1, P4 eller om det är musik så är det nån grupp som ni aldrig har hört talas om. Iggesundsgänget, Euskefaurat, Bombyces Bryggeri, I.B.W.T., Irländsk, svensk folkmusik och dragspel är väl lite av det som mina USB-minnen är fyllda med. Och Eddie Meduza naturligtvis!
SKREV OBELIX
Nu är inte det här musik men Ronny Eriksson är ju förjävla bra:
https://www.youtube.com/watch?v=5fmwzYT ... eY68tKiWgM" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja men förtusan.. Meduza glömde jag ju.
Men den behöver väl inte nämnas..han tar man alltid för givet.
Länge leve vår raggarkung!!
Men den behöver väl inte nämnas..han tar man alltid för givet.
Länge leve vår raggarkung!!

-
- Forumräv
podcasten nördigt går också varm...
fast det är ju inte musik.....
fast det är ju inte musik.....
bloodwheel
tp21tp21
dodge-40
volvo 164-73
willys-29
chevy/dodge van
merc-00
tp21tp21
dodge-40
volvo 164-73
willys-29
chevy/dodge van
merc-00
Idag var det mycket Social Distortion, men vinkelslipen överröstar ju det mesta i musikväg 

Cheva s10 blazer -95, höjd några tum, rensad invändigt, hemmabyggd breddad/höjd framvagn, 31" sulor
Cheva s10 -96, 2wd, luftfjädrad *Sommarbrukis*
Höjdskillnad på ca halvmetern på bilarna
Cheva s10 -96, 2wd, luftfjädrad *Sommarbrukis*
Höjdskillnad på ca halvmetern på bilarna

E de nåt som låter som ett urtrampningslager,då e de väl en Nyckelharpa,värre gnäll burk finns ju inte,tur man har olika musik smak.. 

Tack till vägverket för alla dåliga vägar.