Pitbull däck
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
- Hemmastadd
Pitbull däck
Någon här som kör på Pittbull däck och vad tycker ni om dom.
Mvh Jacob
Mvh Jacob
Re: Pitbull däck
Jag har Pitbull Rocker på min Willys
Jag är jättenöjd med dom speciellt på blöt berg har dom fantastiskt grepp.
Enda jag inte har testat ordentligt är lera men till allt annat är jag jättenöjd.
Jag har 35x14,5-15
Jag är jättenöjd med dom speciellt på blöt berg har dom fantastiskt grepp.
Enda jag inte har testat ordentligt är lera men till allt annat är jag jättenöjd.
Jag har 35x14,5-15
-
- Forumräv
Hur ligger de i pris? Har förstått att man får ta dem genom en utländsk handlare.
Willys cj2a
Volvo L2304
kingquad 750LE
Volvo L2304
kingquad 750LE
Det är ju inga jättebilliga däck, dom ligger väl lite högre i pris än t.ex super swamper däck.
Jag gav 29000:- för 5st 42" pitbull rocker som ska sitta på rörbygget för 1år sen ungefär.
Jag köpte mina genom Donzi här på forumet, förbaskat smidigt att ta genom honom då han fixade allt, jag behövde bara betala och sedan åka och hämta upp däcken i Helsingborg.
Så ska jag köpa mer däck i USA framöver blir det helt klart genom Donzi då med.
Jag gav 29000:- för 5st 42" pitbull rocker som ska sitta på rörbygget för 1år sen ungefär.
Jag köpte mina genom Donzi här på forumet, förbaskat smidigt att ta genom honom då han fixade allt, jag behövde bara betala och sedan åka och hämta upp däcken i Helsingborg.
Så ska jag köpa mer däck i USA framöver blir det helt klart genom Donzi då med.

Volvo XC70 -04.
Mercedes Sprinter -03 Biltransport.
GoatBuilt Ibex röramsbuggy.
Mercedes Sprinter -03 Biltransport.
GoatBuilt Ibex röramsbuggy.
-
- Forumräv
Bra att det finns någon som fixar hem däck på så vis. Var 35" jag undrade över priset på.
Willys cj2a
Volvo L2304
kingquad 750LE
Volvo L2304
kingquad 750LE
Jag betalade 18 500:- för 4st 35x14,5-15.svahnström skrev:Bra att det finns någon som fixar hem däck på så vis. Var 35" jag undrade över priset på.
Mina är åxå köpta genom Donzi här på forumet.
-
- 4x4xnerd
Även jag köpte SS TSL till Deffen av Donzi.

Hellre en Sukka i skogen än tio Jeepar på verkstad.
Har 35-12.5 rocker på min terrano. Tycker dom har gjort bra ifrån sig både i snö o lera..
Detta är väl radialdäck?Inatrip skrev:Har 35-12.5 rocker på min terrano. Tycker dom har gjort bra ifrån sig både i snö o lera..
Hur funkar dom på vägen?
-
- Forumräv
Inte mycket dyrare än maxxis då ju. Hunnit prova dem i lera ännu Pigge?
Willys cj2a
Volvo L2304
kingquad 750LE
Volvo L2304
kingquad 750LE
Har väl blivit endel å dom funkar väldigt bra där åxå, dock är det ju inga Bogger.svahnström skrev:Inte mycket dyrare än maxxis då ju. Hunnit prova dem i lera ännu Pigge?
pigge skrev:Detta är väl radialdäck?Inatrip skrev:Har 35-12.5 rocker på min terrano. Tycker dom har gjort bra ifrån sig både i snö o lera..
Hur funkar dom på vägen?
Har själv inte kört dem längre än till körområdet på väg(ca2km) men han jag köpte dem av hade dem på sin cheva o åkte motorväg, han tyckte det vibrera för mycket har jag för mig..
Jag gav 8200:- för mina 35" Maxxissvahnström skrev:Inte mycket dyrare än maxxis då ju. Hunnit prova dem i lera ännu Pigge?
Fan, jävla oflyt hela ti'n!
-
- Forumräv
Ax skrev:Jag gav 8200:- för mina 35" Maxxissvahnström skrev:Inte mycket dyrare än maxxis då ju. Hunnit prova dem i lera ännu Pigge?
Var nog superswamper jag tänkte på Martin, hjärnan och handen kommunicerar dåligt ibland...
Willys cj2a
Volvo L2304
kingquad 750LE
Volvo L2304
kingquad 750LE