Det är en 01:a som det tidigare är bytt motor i från en 2.5lit 103hk diesel till en 2.7lit från en terrano II.
Helt ok men lite snöpligt när jag skulle byta olja på den och höll f*n inte på att få bort oljefiltret

Det satt inte särskilt hårt utan det var mer en fråga om platsbrist då det var väldigt tajt.
Sen så passade inte nya filtret å jag tänkte att nog är det väll självaste ... men det visade sig att snurran som sitter i är från en 95 och neråt

nu går den ju fint och så så det är väl skitsamma igentligen men lite brydd blev jag.
det är tagit block och topp från terranon sedan är allt annat flyttat över från 2.5:an.
Relativt nylackerad, kanske ett år gammal (mirra) lack och förra ägaren var väldigt pedant med bilen.
Igentligen var jag ute efter en inte så fin utan ska ha i skogen bil men denna dök upp och min budget tillätt så då var det inget att fundera på.

Första skogsturen gick sisådär, tog mig kanske 25m in innan den hängde upp sig. 215/65-16c däck funkade inte så bra att ha i skogen.

Har en hel del planer för den så mer kommer.