Ah en gammelford. Den vil jag se bild på. Enkel eller dubbehytt?marklund skrev:kul med en ford trådskulle jag bara vara nog telefon teknisk så skulle jag få fram nå bilder på f250 -78 och ranger 2.5td -01 jag har... När jag ändå skriver vet nån av nå dörrar till en f250 -78 som är rostfria?
Ford tråd:)
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Re: Ford tråd:)
enkel hytt på f-250:n dubbel på ranger;) nu sitter jag ju vid datorn men blir inge klokare på att få hit nå bilder...
hehe titta jag lyckades
f 250 är ju ett project som ni ser ska nog bli en flat bed till den för flaket är rostigt och jag gillar stilen;) har även en 7.3 diesel från en 88 van som ska ner I den när garaget bygget är klart 

-
- Forumräv
Sweet.. Start en byggetråd, så får jeg noe å følge med på 

92 Ford Explorer på 35" STT's
Äntligen en renodlad Ford tråd.
Ägare till 2 st Ford Explorer båda är -98or ena är 5 dörrars o den andra är en 3 dörrars sport som ska göras om till skogsbil bara plånboken blir lite gladare:-)
Ägare till 2 st Ford Explorer båda är -98or ena är 5 dörrars o den andra är en 3 dörrars sport som ska göras om till skogsbil bara plånboken blir lite gladare:-)
-
- Forumräv
Ny här, så jag passar på!
Haft min F-150 FX4 (2005) i snart 2 år, och kan inte tänka mig något annat än stor pickup längre!
Orginalgrillen är på nu, med svarta emblem (även bak)
Inväntar för närvarande en 3" höjning och sen blir det saftigare däck/fälg till hösten.
Självklart så finns det massa annat kul som ska fixas under sommaren, som ett nytt avgassystem och lite annat kul.

Haft min F-150 FX4 (2005) i snart 2 år, och kan inte tänka mig något annat än stor pickup längre!
Orginalgrillen är på nu, med svarta emblem (även bak)
Inväntar för närvarande en 3" höjning och sen blir det saftigare däck/fälg till hösten.
Självklart så finns det massa annat kul som ska fixas under sommaren, som ett nytt avgassystem och lite annat kul.

-
- Forumräv
-
- Forumräv
Bumper tråden igjen.. kom med deres ford bygg nå

Sånn står min nå å venter på mye akslinger

Sånn står min nå å venter på mye akslinger

92 Ford Explorer på 35" STT's
Minns när den låg på blocket, mycket habegär på den!

Här är min F350 -86:

Ingen 4x4 utan går som gårdstraktor.... Framtidsplanerna involverar 7.3L diesel istället för 302:an som ligger där nu, ramförlängning på 1.5m, 4.7m flak med knäck för att kunna transportera bilar (2300kg lastvikt idag med stålflak

Äger tydligen mer skit än vad som får plats i en signatur.............

Ett försök till en bild på mitt lilla as.
Här e mitt nyförvärv 1988 f 250 med 7,3 idi motor.

Ps. är det någon som vet var man kan köpa ekonomiplåt till en sån här?

Ps. är det någon som vet var man kan köpa ekonomiplåt till en sån här?