Bykvarn Offroad
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
- Hemmastadd
Re: Bykvarn Offroad
Petar upp tråden en bit igen 

Hur går det här då, några nya uppdatering på bygget?
Tjöt!
Jodå, det kommer en uppdäjt i morgon då jag o min lilla son (!) ska jobba i garaget- och det som står på agendan är 1, plocka ihop en fungerande växellåda med tillhörande FD-låda, ett kundjobb, och 2, börja kapa till och svetsa ihop bukplåtarna till bygget!
Jag har i 16 års tid jobbat 06.00-14.15, och fått en hel del gjort kvällstid
Nu jobbar jag skift med ovanstående tider ena veckan, och andra veckan jobbar jag 14.06-00.18 mån-tors. Det är döden
Det blir ju inget gjort när jag jobbar kväll och förmiddagsveckorna är fullbokade av tvätt, spelkurser, moppemekarkurser, offroadklubbverksamhet och fan och hans moster. Blir skitdåligt med allt annat tycker jag.
Ja ja, bortförklaringar- jag vet. Förlåt då! Men det är kul att ni frågar och undrar hur det går
Men i morgon blir det lite gjort!
SKREV OBELIX
Jodå, det kommer en uppdäjt i morgon då jag o min lilla son (!) ska jobba i garaget- och det som står på agendan är 1, plocka ihop en fungerande växellåda med tillhörande FD-låda, ett kundjobb, och 2, börja kapa till och svetsa ihop bukplåtarna till bygget!
Jag har i 16 års tid jobbat 06.00-14.15, och fått en hel del gjort kvällstid

Nu jobbar jag skift med ovanstående tider ena veckan, och andra veckan jobbar jag 14.06-00.18 mån-tors. Det är döden

Ja ja, bortförklaringar- jag vet. Förlåt då! Men det är kul att ni frågar och undrar hur det går

Men i morgon blir det lite gjort!
SKREV OBELIX
Bil-lös nu, förutom min 745:a
Tid är en bristvara tyvärr. Ser fram mot update Robban! 

Lilla son?! 

Äger tydligen mer skit än vad som får plats i en signatur.............
19 år och lik mej. Snygg så in i helvete alltså....
SKREV OBELIX
SKREV OBELIX
Bil-lös nu, förutom min 745:a
OBELIX skrev:19 år och lik mej. Snygg så in i helvete alltså....
SKREV OBELIX

Äger tydligen mer skit än vad som får plats i en signatur.............