Dodge ram 2500
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Re: Dodge ram 2500
Har du förstärkt "lager hållare" för frihjulet ? såg att de var bultat genom växellådshuset där på nån bild.
har nämligen spruckit där på min låda. Ska lämna bort huset på rep. Nyfiken bara hur den där förstärka saken ser ut och hur de blir efteråt
har nämligen spruckit där på min låda. Ska lämna bort huset på rep. Nyfiken bara hur den där förstärka saken ser ut och hur de blir efteråt
Nä huset eller liknande har jag aldrig gjort något med utan bara invändiga saker. Vilken bild tänker du på? 

Dodge Ram 2500 nästan original
Tänkte på denna bild
http://i1374.photobucket.com/albums/ag4 ... lbd9hb.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i1374.photobucket.com/albums/ag4 ... lbd9hb.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ahhaaaa. Nä den bakre delen som man ser där det är kolvhuset till od kolven. Så det där är original. Så då kan man säga att jag inte gjort något åt huset det är helt original. Det är bara invändiga saker som är gjorda 

Bara Alpine högtalare i bilen nu
Fotstegen ny lackade å på plats
Allt blir monterat med rostfri skruv = dyrt
Dumheter gillas

Äger tydligen mer skit än vad som får plats i en signatur.............
Lycklig då den är avsköljd och klar för bes

Mindre lycklig på vägen hem då huven släpper å viker sig över taket. På bilden är den riktad

Lite lyckligare då grillen höll men fått lite battlescars. Och plasthuven som är halv klar fick monteras ist.

Blanka papper och fortfarande miljöbil om man kollar värdet

Det firades

Nu är det bara att matar pumpen kukat ur så laga den å sen koppla el. Sen börjar det närma sig klart.

Mindre lycklig på vägen hem då huven släpper å viker sig över taket. På bilden är den riktad

Lite lyckligare då grillen höll men fått lite battlescars. Och plasthuven som är halv klar fick monteras ist.

Blanka papper och fortfarande miljöbil om man kollar värdet

Det firades

Nu är det bara att matar pumpen kukat ur så laga den å sen koppla el. Sen börjar det närma sig klart.
Härligt
Fast jävligt synd på huven.... Tur i oturen att rutan klarade sig!

Äger tydligen mer skit än vad som får plats i en signatur.............
Ja verkligen! Rutan höll å taket fick lite gummirester från plastidippen på grillen.Joel_Vbg skrev:Härligt![]()
![]()
![]()
Tur att jag hade en plast som typ var klar iaf

Å nu har jag fått lite nya mappar till nya turbon ^^