Ja. Med munnen full av sill och färskpotatis och glasen till bredden fyllda med snaps får jag önska alla er off-roadare en glad midsommar!
Mvh
Glad midsommar!
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Glad midsommar!
Vitara ET -91 => Vitara ET -91 Expedition
Projektet => viewtopic.php?f=15&t=55518&p=452142#p452142
Re: Glad midsommar!
Den började inte riktigt bra... Min fd sambo druttade i diket med sin Nissan som blev helskrot... Fick sticka iväg och akutköpa en bil så hon kan komma till jobbet på måndag.
Det blev en Renault Twingo som raskt blev döpt till Edith Piaff... lite smårisig med knakande drivknut annars ok... 4 tusen och då är den skattad och besiktigad till december, får anses som ok då jag inte ville tillbringa midsommar med att köra 10 mil för en bil som bara ska användas några månader.
Glad midsommar kamrater, ta det lugnt med spånken, för det ska inte jag
Det blev en Renault Twingo som raskt blev döpt till Edith Piaff... lite smårisig med knakande drivknut annars ok... 4 tusen och då är den skattad och besiktigad till december, får anses som ok då jag inte ville tillbringa midsommar med att köra 10 mil för en bil som bara ska användas några månader.
Glad midsommar kamrater, ta det lugnt med spånken, för det ska inte jag

Willys CJ2A med rattväxel, Willys CJ3B
Kört 4x4 sedan 82, älskat 4x4 sedan 1971 då jag åkte CJ3A första gången.
Kört 4x4 sedan 82, älskat 4x4 sedan 1971 då jag åkte CJ3A första gången.
Glad Midsommar önskar jag er alla också!
Sillen avklarad och en del nubbe också, nu hägrar de röda som skall avnjutas med grädde och lite glass!!
PS. Tur dikesfärden slutade lykligt med bara bilen skrot, hon skulle kanske ha en bil som duger till att köra upp ur dikena med istället
Sillen avklarad och en del nubbe också, nu hägrar de röda som skall avnjutas med grädde och lite glass!!
PS. Tur dikesfärden slutade lykligt med bara bilen skrot, hon skulle kanske ha en bil som duger till att köra upp ur dikena med istället
—-—-—-—-—-—-—-—-—-—-—-—-—-—-—-—-—-—-—-—-—-—-—
/Claesson
SORK, Skånes Offroad Klubb
Jeep ZJ-93 V8
Garagetråd: http://www.overlanding.nu/forum/index.p ... rwannabee/
/Claesson
SORK, Skånes Offroad Klubb
Jeep ZJ-93 V8
Garagetråd: http://www.overlanding.nu/forum/index.p ... rwannabee/

Vitara ET -91 => Vitara ET -91 Expedition
Glad midsommar önskar ja med er alla skogs tokar.............. 

Tack till vägverket för alla dåliga vägar.