jo höjning blir de nog när tid finnes har 4 skrotbilar och 2 volvo traktor "projekt" som ska byggas klart och säljas innan jag lägger ner mer tid på denna få den körklar är prio ett
Schenker... undra va för folk som jobbar där mitt paket va uppe i norland inget dom "märkt" innan jag ringde skitförbannad till dom idag dom skulle skicka de till mig på måndag igen så nu står jag här en vecka efter att den ska ha kommit utan nått
blir ballt som traktor... det som krokigt skall bli, skall böjas i tid cammo, militärgrön eller safari-rollad? jag hade kört safari beige med svarta detaljer, fälgar osv... men det är jag
kul projekt! följer detta .)
mvh filip
Filip Wennergren Bromma/Sthlm
Just idag: BMW M-Sport -17, VW Golf Cab -89, Land Rover -99, Piaggio PK80s -84 ...samt en drös med Alfa Romeos & Piaggios i bagaget...
beställt speciel militärgrön som usa hade förr, lite små nyans av brunt i den köpte 5 liter av en kompis som jag får imon, blir skumgummi roller då jag inte lackat innan och orkar inte maskera i garaget mm frågan e om 5 liter räcker
fick äntligen kopplingen idag så vi slängde upp lådan mm ska bara byta växellådsolja och skölja rent låfan riktigt imon sen blir de provkörning bess/regg bokat den 17 aug
bessad med blankt papper idag så nu börjar de "roliga" med ljud och extra ljus. ska på med 4 på taket och en ledramp fram. sen ska jag byta bränslefilter idag och plugga avgasreningen och hoppas motorproblemen försvinner den är allmänt slö och orkar inte varba över 3000