Tack för alla uppskattande kommentarer!
Dock får jag erkänna att bilen faktiskt inte ser ut riktigt så i dagsläget, utan såhär:
Det är en bil som funnits i släkten nästan ända sen ny och som vi (pappa och jag) har renoverat till originalskick. Men jag ville se hur den skulle kunna se ut i en hotrod variant, så jag lekte lite i photoshop. Har bara visat den för folk som vet hur bilen ser ut egentligen, så det var därför jag lurade er lite!

Ville se om det var nån som skulle genomskåda bilden. Hoppas ingen tog illa upp, utan såg det som en kul grej, för det var det som var meningen!!
Tog två bilder med stativ när jag skulle göra den här.. En med bil och en på bara bakgrunden, detta för att kunna lägga dem ovanpå varandra så jag kunde skära i bilen utan att det blev hål i bakgrunden. Moddarna är ungefär de jag skrev i första inlägget, men som sagt genomförad i photoshop.
Är det inte fler som moddad sina bilar på det här sättet? Är j-vligt billigt och man kan ändra sig hur mycket man vill! Lägg gärna upp bilder här, o visa era "photoshop rods"
/Håkan
(som blev lite sugen på o förverkliga ett likande projekt. Den här finns i skogen några km hemifrån, en Opel Olympia 49.. Kanske skulle ta o släpa hem den..?)