Du är välkommen till de vackra Bohuslänmacke skrev:Jag är sugen

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Du är välkommen till de vackra Bohuslänmacke skrev:Jag är sugen
Visst, om ni gör undantag för min 30:acallejeep skrev:Jobb och planering pågår för fullt.
Är det några här som kommer? kunde vara bra att veta ungefär hur många som kan
tänkas dyka upp.
Vi har satt en maxvikt på 3500kg totalvikt på fordonen. Dessutom så e ja ganska säker på att du hade ångrat dig när du kommit ut i skogen. De e alldeles för trångt på många ställen för en så stor bil.BSven skrev:Visst, om ni gör undantag för min 30:acallejeep skrev:Jobb och planering pågår för fullt.
Är det några här som kommer? kunde vara bra att veta ungefär hur många som kan
tänkas dyka upp.
Varför inte ha en arrangör med i hytten som vägvisare och kontrollant?
Sent from my iPhone using Tapatalk
För att vi i klubben ska få nåt hum om hur många... Tror jag Erik menarErraN_XJ skrev:För att vi i klubben ska få nåt hummerdaniel@hotmail.com om hur mycket folk vi blir på träffen så har vi gjort en liten grej...
Ja de nog de ja menade... ny telefon som fyller i av sig själv....Gravander skrev:För att vi i klubben ska få nåt hum om hur många... Tror jag Erik menarErraN_XJ skrev:För att vi i klubben ska få nåt hummerdaniel@hotmail.com om hur mycket folk vi blir på träffen så har vi gjort en liten grej...![]()
Låter bra de!!Ericsson skrev:Skrev iaf i att jag kommer så får vi se om jag hinner klart med Patrolen i tid