micke 4x4 skrev:Hello. Hittar ingenstans när körningen börjar på lördagen.
Mvh Micke
Förarmöte kl 10:00 på campingen
På Facebook sägs det 9.00...
Toyota LJ70 -86. 8274 m bow2, Torsen fram, svetsat bak.
BMW 520dt M-sport -08, 42000mil till salu
BMW 520dt M-sport -15 (ersättaren)
Iveco 59.12 -93
Z1000 -08
Bygger LJ70 med BMW-diesel och portaler i fyrlänk F/B.
När börjar nattkörningen idag? Hittar det ingenstans. Är det orientering så man måste infinna sig vid en viss tid?
Det finns personer i gänget som fortfarande skruvar febrilt........
Ska jag skriva bilar här?
Hemsida http://www.fengineering.net" onclick="window.open(this.href);return false;
Amazon -69 lite lägre, lite bredare
Buss B58 -79 lite längre
Can Am outlander 1000 cc V twin -16 (till salu)
Husaberg 400 -03
frankzz skrev:När börjar nattkörningen idag? Hittar det ingenstans. Är det orientering så man måste infinna sig vid en viss tid?
Det finns personer i gänget som fortfarande skruvar febrilt........
Vi åker ifrån Lane-ryr klockan 21:00 i samlad kollon till nästa körområde... Det är ca 1-1.5mil dit.. Mestadels grusvägs körning!
Måste passa på att tacka för ett mycket bra arrangemang. Trevliga människor och fantastiskt välorganiserat. Dessutom ett riktigt bra körområde. En sån bredvillighet att låna ut verkstad, verktyg osv går långt utöver vad man trodde var möjligt.
Vi kommer tillbaks.
Jark skrev:Måste passa på att tacka för ett mycket bra arrangemang. Trevliga människor och fantastiskt välorganiserat. Dessutom ett riktigt bra körområde. En sån bredvillighet att låna ut verkstad, verktyg osv går långt utöver vad man trodde var möjligt.
Vi kommer tillbaks.
/Jark
Tack så mycket alltid kul när deltagarna är nöjda.
Kom 89 bilar och jag tror alla var nöjda med helgen.
Tips på sånt som kan förbättras mottages tacksamt posta gärna det här.
Klockrent filmat! Kul när min Pajero kommer farande vid 3:55, och vid 4:18 så konstaterar Niklas: "Äh, du står på en sten..." [FACE WITH TEARS OF JOY][THUMBS UP SIGN]