Det är väl inte alldeles aktuellt men för att kunna spara ihop lite stålar behöver man veta ungefär hur mycket det kan tänkas kosta. Vill man se fler bilder kan man googla på ascender 2.0. Det är en riktigt snygg jeep, tycker jag.
Bur i den här stilen, finns det att köpa?
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Bur i den här stilen, finns det att köpa?
Jag undrar om någon vet var man kan hitta en sådan här bur? Just denna är specialgjord för den jeep den sitter på.

Det är väl inte alldeles aktuellt men för att kunna spara ihop lite stålar behöver man veta ungefär hur mycket det kan tänkas kosta. Vill man se fler bilder kan man googla på ascender 2.0. Det är en riktigt snygg jeep, tycker jag.
Re: Bur i den här stilen, finns det att köpa?
In på närmsta smidesverkstad. Jag hade slängt ihop en sån på ett par timmar på jobb.
Sen skiljer ju priset beroende på vad du vill använda för rör.
Ska du ha sömlösa pressrör eller crmolly så blir ju material dyrare. Vill du ha den för utseende så duger handelstub.
Men det är inget som är komplicerat på något sätt
Sen skiljer ju priset beroende på vad du vill använda för rör.
Ska du ha sömlösa pressrör eller crmolly så blir ju material dyrare. Vill du ha den för utseende så duger handelstub.
Men det är inget som är komplicerat på något sätt
Dom flesta burar är gjorda efter egen design. Mahlin advanced mechanics kan nog bocka till en bur helt enligt dina önskemål 

TGB 13
Tackar! Ska höra med Mahlin. Finns det någon söder om Stockholm också?
-
- Användare
Inom racing så är http://finess.se/" onclick="window.open(this.href);return false; störst i sverige. dom kan måtta en bur också.
Då får du en bur i rätt stålkvalitet som håller för en rullning. gissar det finns regelverk om materialkvalitet om man skall tävla inom 4x4.
En sats brukar från 2000 för en folkracebur vilker är väl ungefär vad du behöver. montering tillkommer om du inte vill göra själv.
Då får du en bur i rätt stålkvalitet som håller för en rullning. gissar det finns regelverk om materialkvalitet om man skall tävla inom 4x4.
En sats brukar från 2000 för en folkracebur vilker är väl ungefär vad du behöver. montering tillkommer om du inte vill göra själv.
Finess har jag handlat några burar av.
Mycket Nöjd.
NL-Installation, Mad-Lane finns i Norrköping. Bygger burar åt folk.
Mycket Nöjd.
NL-Installation, Mad-Lane finns i Norrköping. Bygger burar åt folk.
Intresserad av 4x4 helt plötsligt. Köpte mig en gammal Jeep.