Kan langa nån bild om du vill

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Victor skrev:Jag kapade bort hela vaccumklockan, skruvade sen dit ett järn i toppen på den tappen som sköter I kopplingen, sen ett järn som det sitter en spak på, bara skjuta ner för att koppla i, dra upp för att koppla ur
Kan langa nån bild om du vill
Tackar.klirre skrev:Det är så förbannat kul att följa ditt och Ernies bygge. Det blir inte bara funktionellt, det blir så sjukt snyggt. Dom så kallat fula skärmarna tycker jag ser balla ut faktiskt. Trist bara som avundsjuk svensk att inte kunna hitta fel att skratta åt
Kämpa på//Klirre
Tjenare. Japp det är ett ibex chassi, är deras 2seater. Köpte det direkt av Drew på goatbuilt.samofsweden skrev:Hej Frank. Vilken fint bygge!! Är det ett Ibex chassi? Köpte du det direkt från Goatbuilt?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Ok. Vore kul o få kika på ditt bygge. Vi håller hus i jkpg, hörde att du var i ulricehamns traktenfrank skrev:Ja, jag har hört talas om att ni beställt ett par chassien.
Har väl inte tänkt tävla nåt vidare, är väl mest tänkt att bli träffåkning. Men blir det nån tävling på hemmaplan (borås) så kanske det blir lite tävlande.
Jajamen, men inte med min bil, får nöja mig med att va passagerare.J Landin skrev:Ärtsoppan till helgen!![]()
Har inte gjort nåt med bilen på ett bra tag, fick nämligen hem ett nytt projekt för ett tag sen som håller på att byggas...ekcoj skrev:Hur går det med bilen
Bilder vill vi se