2008 kommer Borås Jeepklubb att vara en av arrangörerna för svenska cupen i trial, vi kommer även att ha en funktionärsutbildning. Vi hoppas nu att alla som är sugna på att delta o kanske bygga sin egen tävlingsbil sätter igång. Våra egna medlemmar ska få möjlighet att träna på våra klubbträffar, och givetvis hoppas vi att alla testar att köra DM. Känner ni er det minsta osäkra så kontakta undertecknad, kan hjälpa till info, vagnsböcker, teknisk bes. Obs! detta behöver man bara ha om man ska delta i Svenska cupen, annars kommer man m sin vanliga 4x4 . Övriga arrangörer kan få presentera sig själva. Nu är vi på gång.
MVH / Arne Karlsson Borås Jeepklubb
Tel.033-255517, 0705-255517
Svenska trialcupen 2008
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
- Beroende
Svenska trialcupen 2008
Senast redigerad av Arne Karlsson den lör nov 03, 2007 2:02, redigerad totalt 1 gånger.
Likt Borås Jeepklubb kommer vi i Skene MS ha en deltävling i Svenska cupen. Vi kommer även fortsätta vår satsning på 7H-cupen men denna gång i sammarbete med flera klubbar och på fler körområden. Info om detta kommer senare.
Jag blir representant för Skene MS, ni kan kontakta mig när ni vill om frågor angående trial.
/Anders Wiberg - 0739-874299
Jag blir representant för Skene MS, ni kan kontakta mig när ni vill om frågor angående trial.
/Anders Wiberg - 0739-874299