BorkJonas skrev:
Och alla andra....lyncha mig, skjut mig gör vad ni vill, bara ni också ger lite konstruktiv kritik i detta ämne!

Ska inte lychna dig Jonas , du kan få en puss istället

.
Skämt åsido , 4WD tycker jag jobbar bra för sporten i sina texter . Påhoppen på myndigheterna är fullträffar varje gång Possling skriver nåt om höjda skatter på bränsle t ex.
Ett stort problem med avsaknaden av byggbilder är att de som har nåt att visa upp oftast låser in dom fram tills dess det är dags att finåka. Svårt att göra byggreportage då !!!!!!!! Öppna upp garagen och visa tidningen vad ni har ( inte bara en spoad suzuki med 33tummare på för det finns det för många av ) Titta bara på byggtrådarna här på forumet , här finns lite som kunde vara kul att följa .
Finns för många bilar som är helt inlåsta och 8 pitbull som vaktar lite här och var.
Själv kan jag ju inte påstå att testerna på nya dyra suv:ar , pickupper känns jätteaktuellt för mig men det finns ju många företagare som delar vår hobby samt använder sig av nyare SUVar och Pickupper , så där finns ju en andel som verkligen tycker tester på deras "nästa" arbetsfordon.
När det gäller träff/tävlingsreportage så finns det ju många tävlingar i Sverige / Finland /Nya Zealand / Australien / Storbrittanien / Polen osv osv .
Ni kanske kan snacka med nån som ska dit och be dom skriva lite åt ´4WD ?
Nåt litet förslag kom härifrån tror jag.
@ 4WD Jobba på lite så det kanske blir lite större reportage från våra " Stora träffar / småträffar och kanske från utlandet med.
Det vore jäkligt kul att läsa om i allafall.
// Mats Virta Förare/mekaniker på NORZUK