Nu får det väl för F-N vara nog...
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
- 4x4xnerd
- Kontakt:
Nu får det väl för F-N vara nog...
HELT ovesäntligt, men vem i HELVETE vill sitta och titta på liila Englas begravning i TV, då måste man vara allvarligt STÖRD, SINNESSJUK, MORBID JÄVLA IDIOT!!!!...
Finns det ingen normal människa i SVT:s ledning som kan säga ifrån..
JÄVLA GAMAR,,,,nu blir jag riktigt upprörd...
Finns det ingen normal människa i SVT:s ledning som kan säga ifrån..
JÄVLA GAMAR,,,,nu blir jag riktigt upprörd...
Det är inte farten som dödar, det är smällen!!
It´s not the fart that kills, it´s the smell!!
möjligt en dum fråga från mig men vem är eller var engla?
The sound of eight hooves tear the earth.
sleipner is here!
ΧΞΣ
http://www.asfaltseliten.com" onclick="window.open(this.href);return false;
sleipner is here!
ΧΞΣ
http://www.asfaltseliten.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 4x4xnerd
- Kontakt:
Tänker inte ha den kanalen på ens, jag är rätt normal tror jagmacke skrev:det är väl bara att blunda då

Det är principen, jag har inte fattat varför man sänder begravningar på TV överhuvudtaget, typ när kungar och baroner kroknat...vem FAN tittar på en BEGRAVNING , dels är det nån som man aldrig träffat eller känt, dels så går man väl inte på begravningar överhuvudtaget frivilligt, det är ju bara sorgligt och ledsamt...Förklara gärna den som kan, varför en fullt frisk människa sätter sig och tittar på en begravning av en 10 årig flicka som blivit mördad..
Sjukt tycker jag,,

-
- Veteran
- Kontakt:
Lika väl som man kan se en gudstjänst på teve kan man väl se på en begravning?Lightbringer skrev:Finns nog inte så mycket att förklara, håller med dig till 100%mattebigge skrev:Förklara gärna den som kan, varför en fullt frisk människa sätter sig och tittar på en begravning av en 10 årig flicka som blivit mördad..
Sjukt tycker jag,,![]()
![]()
![]()
Kan väl finnas många som kan ha ett behov att få vara med på hennes begravning via teven som en del i ett sorgearbete? Att få se att hon fått frid till slut?
En inställd spelning är också en spelning.
-
- Veteran
- Kontakt:
Stämmer säkert för en del, men för mig är det tyvärr lika med att gå in till en begravning till någon man alldrig känt.AtEase skrev:Kan väl finnas många som kan ha ett behov att få vara med på hennes begravning via teven som en del i ett sorgearbete? Att få se att hon fått frid till slut?
Går inte att jämföra med en gudstjänst tycker jag.
då skulle ju vi inte få göra nåt annat än att titta på begravningar tycker jag,varför just hennes, sånt händer ju hela tiden över allt, men visst är det väll synd att sånt händer,tänker på min egna lilla dotter om nåt sånt skulle hända!!mamman vill ha pengar insatt på en fond(som går till en sekt) har ni hört det???? 

Merca Geländewagen 300TD
-
- 4x4xnerd
- Kontakt:
Om det är sant, så har vi förklaringen till varför dom ha begravningen tv sänd..och varför skulle nån sätta in pengar överhuvudtaget, oavsett vart dom går? om det inte är ett 90 nummer...sorgligt..målarn skrev:då skulle ju vi inte få göra nåt annat än att titta på begravningar tycker jag,varför just hennes, sånt händer ju hela tiden över allt, men visst är det väll synd att sånt händer,tänker på min egna lilla dotter om nåt sånt skulle hända!!mamman vill ha pengar insatt på en fond(som går till en sekt) har ni hört det????
-
- 4x4xnerd
- Kontakt:
Kan jag få lite exempel på "kritisera allt och alla" tack..Björn skrev:Mattebigge,hur fan ska du ha tid till att titta på TV,du verkar sitta vid datorn konstant och kritisera allt och alla,istället för att lägga tid på offroadhobbyn,om du nu är intresserad av sånt??....låt dom sända sin jävla begravning om dom vill,orkar bry sig i bagateller........

Och ifall jag hade orkat hade jag förklarat varför jag sitter mycket vid datorn..