Tur att nån kommer med konstruktiv kritik då..skulle inte du ägna dig åt offroadhobbyn förresten, har du tid att sitta här och gnälla då..Björn skrev:bland alla andra exempel så diskuterar vi väl ett nu eller hur.......

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Tur att nån kommer med konstruktiv kritik då..skulle inte du ägna dig åt offroadhobbyn förresten, har du tid att sitta här och gnälla då..Björn skrev:bland alla andra exempel så diskuterar vi väl ett nu eller hur.......
macke skrev:hon som blev bortrövad och dödad av en lastbilschaufför i dalarna.TMT skrev:möjligt en dum fråga från mig men vem är eller var engla?
har du missat det helt?
X2TMT skrev:macke skrev:hon som blev bortrövad och dödad av en lastbilschaufför i dalarna.TMT skrev:möjligt en dum fråga från mig men vem är eller var engla?
har du missat det helt?
nä vet vad det handlade om nu när du säger det, stog lite still där ett tag typ några timmar![]()
Mycket tragiskt händelse, jag har svårt att föreställa mig hur det skulle kännas att begrava sin egen dotter/son.
Det är absolut något som ingen förälder borde få uppleva.
jag tycker personligen det är att skända graven att gå ut offentligt i TV med begravningen.... och det spelar ingen roll om vem.
Fonden som är upprättad är det ingen i familjen som ligger bakom utan bekymrade bybor, tanken är att det ska täcka en del av kostnaden som uppstod då Englas mamma, som driver en kursgård, inbjöd alla 200 sökande att äta kostnadsfritt under den tid som sökandet pågick.målarn skrev:då skulle ju vi inte få göra nåt annat än att titta på begravningar tycker jag,varför just hennes, sånt händer ju hela tiden över allt, men visst är det väll synd att sånt händer,tänker på min egna lilla dotter om nåt sånt skulle hända!!mamman vill ha pengar insatt på en fond(som går till en sekt) har ni hört det????
Kan inte annat än att hålla med...TMT skrev:macke skrev:hon som blev bortrövad och dödad av en lastbilschaufför i dalarna.TMT skrev:möjligt en dum fråga från mig men vem är eller var engla?
har du missat det helt?
nä vet vad det handlade om nu när du säger det, stog lite still där ett tag typ några timmar![]()
Mycket tragiskt händelse, jag har svårt att föreställa mig hur det skulle kännas att begrava sin egen dotter/son.
Det är absolut något som ingen förälder borde få uppleva.
jag tycker personligen det är att skända graven att gå ut offentligt i TV med begravningen.... och det spelar ingen roll om vem.