Kättilstorpsträffen 2008
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
- Hemmastadd
-
- Veteran
Ja fan va najs...denna helgen Bruce på Ullevi nästa i dyngträsket...kan det bli så mycket bättre....öhhh..nej
Jeep YJ Wrangler -90 , Hel bur, Cobra x 2
35" Bf mud terrain, Höjd "3, Warn winch 4100kg
lockright pOwertraX fram, lockright pOwertraX bak, Hardtop, softtop , vagnsbok,Imp California
villans 6 P.bälte x 2 http://www.garaget.org/Pommen
35" Bf mud terrain, Höjd "3, Warn winch 4100kg
lockright pOwertraX fram, lockright pOwertraX bak, Hardtop, softtop , vagnsbok,Imp California
villans 6 P.bälte x 2 http://www.garaget.org/Pommen
"bara" 5 dar kvar...... Bilen står i garaget, & jag hoppas att sambo hinner skruva klart allt som ska göras.... Annars har jag ju inget att köra sönder
..........
2,5 dagars jobb kvar, sen börjar Sem med kättilstorp
....
Hur skadad är man som tjej & boende med en jeep-tok, om man lägger sin Sem så man kan åka på alla träffar i sommar??

2,5 dagars jobb kvar, sen börjar Sem med kättilstorp

Hur skadad är man som tjej & boende med en jeep-tok, om man lägger sin Sem så man kan åka på alla träffar i sommar??

Waspsting
Här är en till som var på Bruce, största upplevelsen i mitt liv.MrHawk skrev:Jasså du va åsså på BrucePom skrev:Ja fan va najs...denna helgen Bruce på Ullevi nästa i dyngträsket...kan det bli så mycket bättre....öhhh..nejSJälv gick man på¨semester åsså så det blir inte bättre här heller

Tyvärr blir det ingen Kättilstorp, precis flyttat och lovat flickan en tripp till Ikea nu när hon var ledig på lördag.

Försökte med att vi kunde åka på lerbehandling men den gubben gick inte, hon vet väl att jag bara kommer försvinna som vanligt.

Äger tydligen mer skit än vad som får plats i en signatur.............
-
- Veteran
Ja, men jag hinner inteRyleR skrev:Det finns nog plats för dig medpjocke skrev:Åh, era jävla gottegrisar... jag vill också.![]()
![]()

Senast redigerad av pjocke den mån jul 07, 2008 23:10, redigerad totalt 1 gånger.
2 gånger suzuki
vi tar med 2 st suzuki och ska gasa som fan genom sur hålen
ingen ide att säga ngt om att bara en tjej vågar köra tävling (vilket jag tror är många fler) för i slut änden så finns det ingen kille i hela världen som vågar säga emot sin tjej he he (inte när hon e med i alla fall) hur som skit i det, vi ses på kättilstorp, väl mött
Jag har alltid varit ledande då det gäller dåliga lösningar, he he