jo jag var där på söndagen... Å de va varmt, phuumacke skrev:ingen här som var på veidec festival?
Dragracing
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
- 4x4xnerd
- Kontakt:
Kan inte bli nå vidare tider, eftersom han glömmer att växla hela tiden...Atlas skrev:http://www.youtube.com/watch?v=VTRJNHsbeHw
Här gör den en Wheelie.

Det är inte farten som dödar, det är smällen!!
It´s not the fart that kills, it´s the smell!!
It´s not the fart that kills, it´s the smell!!
Den skall tydligen gå rätt friskt den willysen. 10 sek reper. 

funderar på starta eget rike.
www.402m.se
www.402m.se
-
- Användare
- Kontakt:
Okej. Va kul. Bara jag slipper o bogsera er ifrån banan.jonasstrom skrev:Jag verkar få med mig rätt många roliga bilar från jönköping, be aware

www.402m.se
www.402m.se
-
- 4x4xnerd
- Kontakt:
De regnade bort. Men vi laddar redan till nästa race i September. O då ska de bli åka av hoppas vi innerligt på. 

www.402m.se
www.402m.se
Hej. Ja nu e de snart time igen för Dragrace hos oss ute på Bällefort flygplats. Vidare information fins på www.402m.se
Vi laddar bara som tusan nu o de e sista tävlingen för detta året. Så nu skall de köras

Vi laddar bara som tusan nu o de e sista tävlingen för detta året. Så nu skall de köras

www.402m.se
www.402m.se
Ja imorgon smäller de. oppas nu på vädret står på våran sida. Just nu när jag kollar utanför fönstret regnar de.
Men men. Laddar tusan. Hoppas på de bästa. O om de e så väl så kan de komma en o annan som skall testa inför finaler i Malmö nästa helg.

www.402m.se
www.402m.se
-
- Användare
- Kontakt:
Ja e du riktigt snäll o frågar Tävlingsledaren så kanske du kan stå i en ställning som vi hänger banderoller i. Då kommer man upp lite.jonasstrom skrev:Ja imorrn, då ska det satsas från jönköpings sida!
Kommer bland annat en riktigt rå turbo-bmw...
Från min sida blir det dock bara fotograferande, hoppas man kan snika till sig en bra fotoplats!
www.402m.se
www.402m.se