Kättilstorpsträffen 2008

Information och tips om träffar

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

MrsWasp
Användare

Inlägg av MrsWasp » tis jul 15, 2008 22:47

MrHawk skrev:*tråd rensad*

diskussion om säkerhet hör hemma i skitsnack eller offroadsnack beroende på om ni bara vill gnälla eller har konstruktiv kritik.

Det finns tidigare ämnen om detta, eller så kan man starta ett nytt om det inte passar
Så sant.... men tycker ändå att man ska kunna svara i en tråd, även fast det inte hör hemma. Känns ganska fegt, att en del blir raderat direkt (spårar det ut så självklart).
Även om just diskutionen, som jag "råkade" starta, inte direkt hade med kättilstorp-träffen att göra, så hade den det indirekt. Då detta alltid syns på träffar. Min tanke var, att nån som kanske hade lösa hundar/barn i bilen i helgen, kanske läste enbart denna tråd, & såg att det uppmärksammas. & kanske fick sej en tankeställare.
Jag läser tex bara trådar som "berör mej", dvs träffar jag ska/vart på & ett & annat intr skitsnack.
Men får väl starta ny tråd, & hugga vidare :pop:

*end off*
Waspsting

RogerÅ
Avstängd

Inlägg av RogerÅ » tis jul 15, 2008 22:51

MrsWasp skrev:
MrHawk skrev:*tråd rensad*

diskussion om säkerhet hör hemma i skitsnack eller offroadsnack beroende på om ni bara vill gnälla eller har konstruktiv kritik.

Det finns tidigare ämnen om detta, eller så kan man starta ett nytt om det inte passar
Så sant.... men tycker ändå att man ska kunna svara i en tråd, även fast det inte hör hemma. Känns ganska fegt, att en del blir raderat direkt (spårar det ut så självklart).
Även om just diskutionen, som jag "råkade" starta, inte direkt hade med kättilstorp-träffen att göra, så hade den det indirekt. Då detta alltid syns på träffar. Min tanke var, att nån som kanske hade lösa hundar/barn i bilen i helgen, kanske läste enbart denna tråd, & såg att det uppmärksammas. & kanske fick sej en tankeställare.
Jag läser tex bara trådar som "berör mej", dvs träffar jag ska/vart på & ett & annat intr skitsnack.
Men får väl starta ny tråd, & hugga vidare :pop:

*end off*
Själv använder jag bara bilbältet offroad när det är riskabelt på något vis på platten är det av

MrHawk
Moderator
Kontakt:

Inlägg av MrHawk » sön aug 10, 2008 19:15

http://www.mrhawk.com/photo/thumbnails.php?album=68

Några stackars förskrämda bilder, blev ju inte mer för jag hade glömt ladda batterierna :rodnar:
I aim to misbehave

RogerÅ
Avstängd

Inlägg av RogerÅ » sön aug 10, 2008 19:19

MrHawk skrev:http://www.mrhawk.com/photo/thumbnails.php?album=68

Några stackars förskrämda bilder, blev ju inte mer för jag hade glömt ladda batterierna :rodnar:
körde du sakta hööken den här föraren ser ju ut att ha halvt somnat när han väntar :P
Bild

MrHawk
Moderator
Kontakt:

Inlägg av MrHawk » sön aug 10, 2008 19:21

RogerÅ skrev: körde du sakta hööken den här föraren ser ju ut att ha halvt somnat när han väntar :P
He he, ja det va la knappast nån större utmaning att följa min nästan orginal långa Vitara :lol: Kändes som jag försökte lotsa runt en limousine i skogen :shock:
I aim to misbehave

RogerÅ
Avstängd

Inlägg av RogerÅ » sön aug 10, 2008 19:23

MrHawk skrev:
RogerÅ skrev: körde du sakta hööken den här föraren ser ju ut att ha halvt somnat när han väntar :P
He he, ja det va la knappast nån större utmaning att följa min nästan orginal långa Vitara :lol: Kändes som jag försökte lotsa runt en limousine i skogen :shock:
kan tro det den ser välldans låg ut :shock:

MrHawk
Moderator
Kontakt:

Inlägg av MrHawk » sön aug 10, 2008 19:26

RogerÅ skrev: kan tro det den ser välldans låg ut :shock:
Att den är lång gör att den ser lägre ut än den är, den har ändå 3" mer markfrigång än den hade orginal, men det syns fan inte :D Är därför den ska höjas mer nu ;)
I aim to misbehave

RogerÅ
Avstängd

Inlägg av RogerÅ » sön aug 10, 2008 19:28

MrHawk skrev:
RogerÅ skrev: kan tro det den ser välldans låg ut :shock:
Att den är lång gör att den ser lägre ut än den är, den har ändå 3" mer markfrigång än den hade orginal, men det syns fan inte :D Är därför den ska höjas mer nu ;)
stela axlar 35or stor td mm??

Joel_Vbg
4x4xnerd
Kontakt:

Inlägg av Joel_Vbg » mån aug 11, 2008 17:03

MrHawk skrev:
Nu ska du inte vara sån... :wink:
Äger tydligen mer skit än vad som får plats i en signatur.............

Skriv svar