Ja du Marcus, men är det ett "Roligt" klipp då ...? Tycker mest synd om Cheva-ägaren som var lite för stursk på parkeringsplatsen ...
Förresten, helt okej med flytten.
Hälsar Micke Valp, fd. Chefredaktör på 4 Wheel Drive. Byggen: Beowulf & Portal-Femman – Bägge väggodkända.
En 6-hjuling står också i garaget - som byggprojekt.
Nytt hobbyfordon: Snow Trac ST4 -81.
Haha, men lite synd om honom, med tanke på att han lär få punga ut med fyra nya däck efter det där
Ser inte riktigt det roliga i att göra på det viset. Det är inte särskilt svårt att släpa runt en bil med låsta däck bara den kommit i rörelse. Och så är ju däcken som sagt förstörda. Hade jag varit i den situationen (vilket jag så sett inte hade då jag tycker dessa dragkamper bara är fåniga) hade det blivit allvarliga påföljder för den andre...
Chevy Blazer -88. 350-th700-np203/205. D60+14BFF. 42" Super Swamper TSL.
Haha, men lite synd om honom, med tanke på att han lär få punga ut med fyra nya däck efter det där
Ser inte riktigt det roliga i att göra på det viset. Det är inte särskilt svårt att släpa runt en bil med låsta däck bara den kommit i rörelse. Och så är ju däcken som sagt förstörda. Hade jag varit i den situationen (vilket jag så sett inte hade då jag tycker dessa dragkamper bara är fåniga) hade det blivit allvarliga påföljder för den andre...
håller med, visst om chevaägaren sturskat sig innan men.. nån form av behärskning får man väl faktiskt ha om man ska va ute bland folk.. riktigt jubelidiot i dodgen iaf. dodgen verkar väl för övrigt tillhöra den där bruden som skriker å är förbannad?