6,2a Blazer
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Det är ju inga problem med bilarna, bara folk som bygger för små garageMangeP skrev:Vanligt problem med dessa bilarrovers skrev:Förhoppningsvis är den körklar innan snön kommer, fanstyget går ju inte in genom min garageport

Chevy Blazer -88. 350-th700-np203/205. D60+14BFF. 42" Super Swamper TSL.
GMC Suburban 2500 -95. 6,5TD-4L80e-np241. Ifs-14BFF.
Opel Kadett GSI 16v -89.
Fullsize Offroaders
GMC Suburban 2500 -95. 6,5TD-4L80e-np241. Ifs-14BFF.
Opel Kadett GSI 16v -89.
Fullsize Offroaders
Det är nackdelen med att bo i villaområde.. Fördelen är väll att det är ganska lättskruvade bilar samt för större jobb kan jag ta in den på jobbet..
Jättebussigt ang frakten, jag pm:ar dig om det blir aktuellt. Det är tur att vi bor på vishan men vi såg ändå harry haffa 2 gånger, men det var när vi körde tomt
Såg helt galen ut med dom puckarna!!
Jättebussigt ang frakten, jag pm:ar dig om det blir aktuellt. Det är tur att vi bor på vishan men vi såg ändå harry haffa 2 gånger, men det var när vi körde tomt

Såg helt galen ut med dom puckarna!!
Har gett mig på att täcka för ett stort hål som tidigare ägare kapat upp.
Det blev en provisorisk lagning pga att min svets är sjuuukt dålig
Min förhoppning är att en kollega till mig ska laga det samt den rost som finns(trösklar, 2 hål bakvägg)

Bakväggen eller vad man ska kalla den

Inte helt hopplös iaf

Svettigt

Är det nån som har en 80-83:a och kan ta en sån här bild??

Det blev en provisorisk lagning pga att min svets är sjuuukt dålig

Min förhoppning är att en kollega till mig ska laga det samt den rost som finns(trösklar, 2 hål bakvägg)

Bakväggen eller vad man ska kalla den

Inte helt hopplös iaf

Svettigt

Är det nån som har en 80-83:a och kan ta en sån här bild??

kollegan anton kom förbi och hjälpte mig lite med elen. Visade sig att kontaktstycket bakom säkringsdosan glappade. Efter att det var fixat STARTADE den tillochmed
Nu gick motivationen verkligen upp i topp.
Så här blev golvet med lite färg

Och en bild på knotan, Nån som gillade rött/svart

Sen tog jag bort den hemska bågen i fronten.

Så här blev golvet med lite färg

Och en bild på knotan, Nån som gillade rött/svart

Sen tog jag bort den hemska bågen i fronten.

Stod lite grann på POFF,,, Men men, är det nån som vet mer om offroadträffen i boden nästa helg??
Det lilla vi hade igång den tuffade den riktigt fint, Hinner inte fixa bromsarna
Det lilla vi hade igång den tuffade den riktigt fint, Hinner inte fixa bromsarna

Mina bilar och projekt: http://www.garaget.org/Rovers" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu med Cherokee
Nu med Cherokee