Tja dax för lite uppdatering...
Har inte gjort så mycket vid bilen förutom att satt på en dragögla fram.
och så har bilen givetvis gått sönder..
Skulle i lördags byta motoroljan så jag startade upp den å det lätt ett otäckt järnigt ljud under bilen

så jag tänkte jaja det är än gammal bil det skrammlar å dånar ungefär som de brukar.
Så jag lägger i backen å börjar köra bakot kommer ungefär 2 meter så smäller det till å det otäcka järnljudet försvinner.

Drivningen slutar att fungera å jag blir ståendes på platsen. (motorn går forfarande) stänger av å lägger mig under
Skruvar väck kåpan som sitter över flexplatan å tubinen till automat lådan. vara av jag upptäcker att tubinen å flexplattan inte sitter ihopa längre.
Då har föra ägaren bytt när han bytte flexplattan svetsat 2 punkter på varje anläggningsyta ifrån tubinen på flexplattan.

så jag skaffade mig nya bultar till detta å skulle skruva ihop det riktigt igen då jag märker att hålen i flexplattan inte stämmer överens med hålen till turbinen.
Så antagligen har han köpt fel platta???? å sedan upptäckt det när han skullat skruva dit tubinen igen å då svetsat fast den. ett heltunder att det bara har hållt så länge som det har gjort.
SÅ nu är frågan ifall jag skullat byta flexplatta till en som passar med tubinen eller ifall jag skulle försöka ge mig på att borra nya hål på plats (ifall det går) å lösa det så...
hur hadde ni gjort nu som är lite kunniga inom detta???