Prylar till Jeep från Polen
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Stämmer bra det, precis såna jag köpte. Är jävligt nöjd med mina.cksvensson skrev:Jag tror det är dessa han menar
http://cgi.ebay.co.uk/JEEP-CHEROKEE-XJ- ... 4aa77368a3
// CK
Volvo XC70 -04.
Mercedes Sprinter -03 Biltransport.
GoatBuilt Ibex röramsbuggy.
Mercedes Sprinter -03 Biltransport.
GoatBuilt Ibex röramsbuggy.
Hej, Jag är intresserad av snorkeln, har en Grand cherokee -96 passar den tro?Ullabelladjupdykare skrev:Jo det var det jag ville ha , jag lägger ut bild på dem när jag fått dem .cksvensson skrev:Menade du skärmbreddarna?
Meddela mig hur dom passar då du får hem dom.
// CK
BTV , jag har en snorkel till salu ...
-
- Rutinerad
Jag har ingen aning om det passar .JoDal skrev:Hej, Jag är intresserad av snorkeln, har en Grand cherokee -96 passar den tro?Ullabelladjupdykare skrev:Jo det var det jag ville ha , jag lägger ut bild på dem när jag fått dem .cksvensson skrev:Menade du skärmbreddarna?
Meddela mig hur dom passar då du får hem dom.
// CK
BTV , jag har en snorkel till salu ...
Mvh Alfred
-
- Användare
Hade tänkt o inhandla breddare till min GC-96, får nog modifiera lite men det skall gå enligt tidigare inlägg.cksvensson skrev:Tjenare
Nu har min leverans av snorkel och raggarkeps kommit från Polen. Snabb leverans och vettiga priser. Det blir att beställa skärmbreddare också
// CK
Var det krångligt eller ? Har inte köpt på detta viset förr, några tipps skulle vara bra i det här läget

-
- Användare
Hur smidigt som helst. Betalar med Paypal (enkelt att registrera ett konto) och sen sköter systemet resten. Snabb leveransJoDal skrev:Hade tänkt o inhandla breddare till min GC-96, får nog modifiera lite men det skall gå enligt tidigare inlägg.cksvensson skrev:Tjenare
Nu har min leverans av snorkel och raggarkeps kommit från Polen. Snabb leverans och vettiga priser. Det blir att beställa skärmbreddare också
// CK
Var det krångligt eller ? Har inte köpt på detta viset förr, några tipps skulle vara bra i det här läget

// CK
Tack för det, nu är det bara att beställa o hoppas att det går bra.cksvensson skrev:Hur smidigt som helst. Betalar med Paypal (enkelt att registrera ett konto) och sen sköter systemet resten. Snabb leveransJoDal skrev:Hade tänkt o inhandla breddare till min GC-96, får nog modifiera lite men det skall gå enligt tidigare inlägg.cksvensson skrev:Tjenare
// CK
Var det krångligt eller ? Har inte köpt på detta viset förr, några tipps skulle vara bra i det här läget![]()
// CK