Om man talar "små"motorer så hade väl Opel 2L hydraliska lyftare som även var justerbara eller är minnes krast??Mathias T skrev:jepp cheva bensinaren är de ända som jag råkat ut för med grovjusterbara hydraliska lyftare
/R
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Om man talar "små"motorer så hade väl Opel 2L hydraliska lyftare som även var justerbara eller är minnes krast??Mathias T skrev:jepp cheva bensinaren är de ända som jag råkat ut för med grovjusterbara hydraliska lyftare
Olds, buick, caddilac, ford mf har sjusterbara.. 99% av amerikanska V8or har de därför jag tycker de är så knepigt.. Finns både som man chimsar vissa ford beror på årsmodell å med centrumskruv på vippan, men finns någon form av sjustering på samtliga.Mathias T skrev:jepp cheva bensinaren är de ända som jag råkat ut för med grovjusterbara hydraliska lyftare
Även Opels cih sexa har hydrauliska lyftare. Man grovjusterade dom genomWild_Devil skrev:Om man talar "små"motorer så hade väl Opel 2L hydraliska lyftare som även var justerbara eller är minnes krast??Mathias T skrev:jepp cheva bensinaren är de ända som jag råkat ut för med grovjusterbara hydraliska lyftare
/R