Det skall inte bli någon utställningsbil så det gör inget att det ser lite ruffigt ut sålänge det håller.

Lite mer rost i bakändan som var dolt under tjocka lager spackel som fick kapas bort.
Kapade också upp skärmkanterna bak och demonterade kofångaren bak.

Det sitter ingen stereo monterad i min sj410, och ljudnivån gör att jag inte känner något behov av några finare grejer. Men att kunna spela lite musik hade varit trevligt ibland. Det sitter heller ingen ram för en vanlig bilstereo, där har jag monterat komradio så det får bli en annan lösning. Målade om förstärkaren så den inte skulle vara babyblå.

Jag har fått hem ett par grejer som skall monteras vid tillfälle. Renoveringskit till förgasaren och en packbox.

Kit för målning inhandlat. Det är testat på polarens valp och det verkar funka helt ok.
Färgen är samma färgkod som försvarets fordon hade innan kamoflagemålningen infördes. Försvaret kallar den 325m och är en ganska mörk olivgrön.

Tänkte även klä om dörrarna i samband med målning och montering av högtalare så jag köpte lite svart läderimitation och spraylim. Den bruna orginalfärgen är inte allt för upphetsande.

Nu letar jag efter ett par stolar. Jag har tittat på skroten efter skinnsäten som är lätta att torka av, men jag vill helst undvika eljustering och annan lyx. Hittade en annons på 2st persåker plaststolar för 500kr här i närheten men de var försvunna på mindre än en timme. Har kollat på vanliga sportstolar men jag har lite dåliga erfarenheter med billiga sådana.