Andra hobbybilar?
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
-
- Beroende
Re: Andra hobbybilar?
skog och vinter bilen e min Gvagen
sommar / fiin bilen är min Jaguar XJ8
sommar / fiin bilen är min Jaguar XJ8
// Noodles aKa Andreas
Gwagen Wolf 240(GD) nu mera TD swb 1989
Jeep Wrangler sahara limited 2.8 crd 2007
Gwagen Wolf 240(GD) nu mera TD swb 1989
Jeep Wrangler sahara limited 2.8 crd 2007
Några objekt som
står nerskruvade
Duett 66
Amazon 62 basic
Amazon 65 aut
Ih 276
står nerskruvade
Duett 66
Amazon 62 basic
Amazon 65 aut
Ih 276
Just nu inget tvåhjulsdrivet alls om man inte skall räkna med en rostig Cheva C20 och frugans Passat GtSport -09?
Dock haft min beskärda del av tvåhjulsdrivet med, runt 20st Volvos 1967-80, några jänkare och en hel del Svensson åk...
Dock haft min beskärda del av tvåhjulsdrivet med, runt 20st Volvos 1967-80, några jänkare och en hel del Svensson åk...
Äger tydligen mer skit än vad som får plats i en signatur.............
Det enda jag har är en Opel Kadett GSi 16v från -89. Den var riktigt fin när den köptes men det har tyvärr inte stått sig pga backande kärringar som inte kan se sig för och självmordsbenägna harar... Nylackad var den med vid köpet och tomtarna som gjort det har slarvat med underarbetet vilket har medfört att det kommer rostbubblor lite varstans. Tanken är att den ska få komma ur garaget o fixas till igen nån gång i framtiden när tid och pengar finns. Nu när jag tittade på bilden kände jag att suget återkom lite för att fixa den...

Chevy Blazer -88. 350-th700-np203/205. D60+14BFF. 42" Super Swamper TSL.
GMC Suburban 2500 -95. 6,5TD-4L80e-np241. Ifs-14BFF.
Opel Kadett GSI 16v -89.
Fullsize Offroaders
GMC Suburban 2500 -95. 6,5TD-4L80e-np241. Ifs-14BFF.
Opel Kadett GSI 16v -89.
Fullsize Offroaders
Frugans Passat:

Mina gamla jänkare: (Ja, av någon skum anledning dras jag mycket till Mopar produkter?)

Också några gamla favoriter av den Eurpoeiska sorten:

de har blivit en del bilar med åren, får ångest över att ha sålt hälften av dom...

Mina gamla jänkare: (Ja, av någon skum anledning dras jag mycket till Mopar produkter?)

Också några gamla favoriter av den Eurpoeiska sorten:

de har blivit en del bilar med åren, får ångest över att ha sålt hälften av dom...

Joel_Vbg >> Bra smak!
Du..den där sista 245an längst ned, ser ut att vara i toppenskick!! Har du den kvar? Samma skick?
Du..den där sista 245an längst ned, ser ut att vara i toppenskick!! Har du den kvar? Samma skick?
Förrutom jeepen som är min dd så rär jag sen länge inne i VW träsket, luftkylt så klart.
Tyvärr så har jag bara en bil kvar, en Lowlight Karmann Ghian1958 som är under långtidsrenovering.
Har haft en bunt bubblor och en blev med turbo och sprut och 320 hk
Gillar att skruva
Tyvärr så har jag bara en bil kvar, en Lowlight Karmann Ghian1958 som är under långtidsrenovering.
Har haft en bunt bubblor och en blev med turbo och sprut och 320 hk

Gillar att skruva

jeep JKU CRD
Min 300GD och en Ferguson 360 är mina fyrhjulsdrivna fordon.
Bland mina skattefria bilar finns bl.a. en fin MB 240D 3,0 -75 och en solblekt Cheva Belair HGW -66.
Bland mina skattefria bilar finns bl.a. en fin MB 240D 3,0 -75 och en solblekt Cheva Belair HGW -66.
Hehe, tack!svana skrev:Joel_Vbg >> Bra smak!

Hynboholm skrev:Min 300GD och en Ferguson 360 är mina fyrhjulsdrivna fordon.

Har en rostig Mazda Xedos som DD. Men förutom Jeep:en som leksak har jag en RX-8 som sommarbil.
Börjar bli gammal nu, är från -04 men har bara gått dryga 3000 mil.

Kul leksak, går som ett strykjärn även om varken ax eller toppfart är så imponerande idag.

Kul leksak, går som ett strykjärn även om varken ax eller toppfart är så imponerande idag.
Senast redigerad av thomasv den lör apr 19, 2014 18:20, redigerad totalt 1 gånger.
/Thomas
.,=====,o00o
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---OlllllllO
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___ My JEEP are being built!
.,=====,o00o
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---OlllllllO

Mina bilar och projekt: http://www.garaget.org/Rovers" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu med Cherokee
Nu med Cherokee
-
- Guru
men imponerande hur en så liten motor hinner få i sig all bensin den slukarthomasv skrev:Har en rostig Mazda Xedos som DD. Men förutom Jeep:en som leksak har jag en RX-8 som sommarbil.

finns lite film på youtub http://www.youtube.com/user/rogeratf?feature=watch" onclick="window.open(this.href);return false;
Patrolen
viewtopic.php?f=15&t=20630&hilit=patrol+igen" onclick="window.open(this.href);return false;
Patrolen
viewtopic.php?f=15&t=20630&hilit=patrol+igen" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja det är klart
Men har ingen nu men letar efter en BMW 330D e46.
Mina Mitsubishis jag haft, båda med steg 1 ca 350hk.
Evo VIII

EVO V

Mina Mitsubishis jag haft, båda med steg 1 ca 350hk.
Evo VIII

EVO V

TGB 13
Jo, den sörplar i sig rätt duktigt, men bara ljudet ifrån den gör det värt varenda liter!Roger Patrol skrev:men imponerande hur en så liten motor hinner få i sig all bensin den slukarthomasv skrev:Har en rostig Mazda Xedos som DD. Men förutom Jeep:en som leksak har jag en RX-8 som sommarbil.
Man kommer på sig självt att man sitter och flinar när man drar på, och sen kommer handsvetten.
Svårt att hålla igen, att inte lappen rykt ännu är ett under.
/Thomas
.,=====,o00o
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---OlllllllO
.,=====,o00o
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---OlllllllO
-
- Guru
ingen bil men ack så kul

busande runt på Vättern i dag i det underbara vädret , lyckades med 90km trotts att hon inte gick riktigt rent, kom på att laddningen gett upp i vinter
alltid ska det va nått trassel med leksakerna

busande runt på Vättern i dag i det underbara vädret , lyckades med 90km trotts att hon inte gick riktigt rent, kom på att laddningen gett upp i vinter

finns lite film på youtub http://www.youtube.com/user/rogeratf?feature=watch" onclick="window.open(this.href);return false;
Patrolen
Patrolen