Ränneslättsträffen firar 30 år!
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Re: Ränneslättsträffen firar 30 år!
Blev en trevlig dag i Eksjö igår, slingorna var satans roliga & med Team Gul, Team Helge & Co som sällskap bjöds det på ett & annat skratt & hån med...
Sen är spolplattan guld värd, att slippa släpa hem "halva skogen" är så gott, Tack för det Arrangörerna!!!
MVH/JB
Sen är spolplattan guld värd, att slippa släpa hem "halva skogen" är så gott, Tack för det Arrangörerna!!!
MVH/JB
Jocke / Åsenhöga - Gnosjö
The stars are up
one fell down
and flew away
.....flew away.......
R.I.P Kiddo
The stars are up
one fell down
and flew away
.....flew away.......
R.I.P Kiddo
-
- Beroende
Jo, även jag tackar för spolplattan ... "Dumt nog", lurades jag med av challengegänget med Marcus, Bork Jonas och några till. – Klart du ska hänga med på svåra slingan", var det sista jag hörde ... Efter det fick Willys vinsch jobba och nosen på bilen var då och då helt begravd i myr och diken ...
Men det var hur kul som helst, fast jag saknade mina egna bilar. En Wrangler är grymt tung i fronten, och när den sjunker, ja då sjunker den ...
Enda trösten är väl att den första, svåra slingan strax därefter fick stängas, så tjurigt var det.
Men tack för hjälpen grabbar, ni var grymma som co-piloter. Och att bli lite "hånad" i sådana lägen, hör bara till.
Men det var hur kul som helst, fast jag saknade mina egna bilar. En Wrangler är grymt tung i fronten, och när den sjunker, ja då sjunker den ...
Enda trösten är väl att den första, svåra slingan strax därefter fick stängas, så tjurigt var det.
Men tack för hjälpen grabbar, ni var grymma som co-piloter. Och att bli lite "hånad" i sådana lägen, hör bara till.
Hälsar Micke Valp, fd. Chefredaktör på 4 Wheel Drive. Byggen: Beowulf & Portal-Femman – Bägge väggodkända.
En 6-hjuling står också i garaget - som byggprojekt.
Nytt hobbyfordon: Snow Trac ST4 -81.
Om man vill ha något gratis – vad är det då värt?
En 6-hjuling står också i garaget - som byggprojekt.
Nytt hobbyfordon: Snow Trac ST4 -81.
Om man vill ha något gratis – vad är det då värt?
Kanon träff
Inga bekymmer förrän det var slut och dags att skölja av bilen, Ett lite tipps kör inte i VADET längst in från sjön, det var nog mellan 2-2,5 m djupt.
Stort tack till de som drog upp mej där och till campen, tackar för övrig hjälp med att få fram filter-olja mm så jag kunde köra bilen hem sen

Inga bekymmer förrän det var slut och dags att skölja av bilen, Ett lite tipps kör inte i VADET längst in från sjön, det var nog mellan 2-2,5 m djupt.
Stort tack till de som drog upp mej där och till campen, tackar för övrig hjälp med att få fram filter-olja mm så jag kunde köra bilen hem sen

REO M621 "M35A2" 68a Multifuel
Jeep Grand Cherokee 96a ZJ. 4,0 L Bensin
Jeep Grand Cherokee 95a ZJ 4,0 L Bensin
Jeep Cherokee 96a XJ 2,5 td
H.Hansen
Jeep Grand Cherokee 96a ZJ. 4,0 L Bensin
Jeep Grand Cherokee 95a ZJ 4,0 L Bensin
Jeep Cherokee 96a XJ 2,5 td
H.Hansen
Tackar för en toppenträff!
-
- Forumräv
- Kontakt:
En mycket trevlig träff som vanligt!
Ser redan fram emot nästa gång!!
Det blev rätt trångt ute på rundan, men det var ändå mest glada miner! Att tänka på för alla är att om möjligt komma undan och släppa förbi andra om man måste meka etc och INTE idka huvudkli mitt i spåret.
Tack än en gång!
MVH/
Niva-Håkan

Det blev rätt trångt ute på rundan, men det var ändå mest glada miner! Att tänka på för alla är att om möjligt komma undan och släppa förbi andra om man måste meka etc och INTE idka huvudkli mitt i spåret.

Tack än en gång!

MVH/
Niva-Håkan

//Håkan, Malcom Young i Zebra Bug
Team QUAGMUDDERS
http://www.lada-niva.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Team QUAGMUDDERS
http://www.lada-niva.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Det blev en riktigt trevlig helg! Fick tagit oskulden på min L200 med lite schyssta bucklor och dyl som ådrogs inne på en svår slinga. Så nu vet jag var den behöver skyddas inför nästa gång. Och den ser jag redan fram emot! 

Mitsubishi L200 Doublecab 133hk
Vi var en vända där senare och det kostade bla kylet då winchrelät brann ihop så hela fronten drogs inMicke valp skrev:Jo, även jag tackar för spolplattan ... "Dumt nog", lurades jag med av challengegänget med Marcus, Bork Jonas och några till. – Klart du ska hänga med på svåra slingan", var det sista jag hörde ... Efter det fick Willys vinsch jobba och nosen på bilen var då och då helt begravd i myr och diken ...

Var lite jobbigt när man insåg att bilen helt okontrollerat drogs mot trädet och i synnerhet eftersom snöret var kopplat 60 grader åt sidan
"If speed kills,then suzukidrivers must live forever"
-
- Beroende
Tack för en väldigt trevlig träff. Ett särskilt tack för att ni lägger ner så mycket jobb och gör alla roliga slingor.
Hoppas ni lyckas övertala försvarsmakten till nästa år, så man kan köra lite längre på både lördag och söndag, kanske även få köra lite på fredagen

Suzuki sj413