SUZUKI EVO 3
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Re: Suzuki EVO 3
V8 + liten bil = 

Tack
Det ska sitta massa vippströmbrytare i vinkeln. Startknapp och nyckeln blir under mätarna till höger om ratten.
Är ca 350 hk i motorn så det ska nog funka, Spiken
Får se hur Suzuki fördelningslådan tycker om det.

Det ska sitta massa vippströmbrytare i vinkeln. Startknapp och nyckeln blir under mätarna till höger om ratten.
Är ca 350 hk i motorn så det ska nog funka, Spiken

TGB 13
Satte ny färg på den igår

Nästan torkat färdigt.

Det som är kvar att göra innan den går att köra:
Montera tank
Montera batteri
Hydrualslangar till servot
Koppla in motorn
Montera startmotor
Dra el
Montera kardaner
Dra nya bromsrör

Nästan torkat färdigt.

Det som är kvar att göra innan den går att köra:
Montera tank
Montera batteri
Hydrualslangar till servot
Koppla in motorn
Montera startmotor
Dra el
Montera kardaner
Dra nya bromsrör
TGB 13
För mig är det ofattbart att du byggde bort förarhytten, alltså att du nu vill åka öppet och skitigt..
..men det är ju jag det.
..men det är ju jag det.

Hytt är skönt på vintern men gillar utseendet bättre med en schysst bur
När det regnade ute immade det igen direkt. Även när fläkten var på. Sen tycker jag känslan blir annorlunda när man sitter lite öppet
Speciellt på sommaren!
Men tak och dörrar har sina fördelar med

Men tak och dörrar har sina fördelar med

TGB 13
Vet inte om det är nämnt tidigare i tråden men har du förstärkt ramen något? Tänkte med tanke på att framaxeln sitter ganska långt fram och att det har en stadig v8 i sig.macke skrev:Den är en del större en vanlig Suzuki
Ser bra ut annars!

Suzuki sj424 td -85
Re: SUZUKI EVO 3
Jag tycker du skulle haft kortare airshocks fram som fick plats under huven för jag har svårt att tro att du kommer utnyttja all flex du har nu, men det är ju vad jag tycker 

*SÅLD* suzuki med tgb 20 portaler, B23E, spiraler runt om och stora däck
*SÅLD*
Just nu har jag ingen jeep och satsar på crosskariären men dyker rätt leksak upp blir det comeback inom offroaden

Just nu har jag ingen jeep och satsar på crosskariären men dyker rätt leksak upp blir det comeback inom offroaden

Nä, det har du en poäng i. 14" hade nog räckt som jag hade först. Men fick bra erbjudande på helt nya FOX så fick det bli så. Sen är det ballt med långa dämpare 

TGB 13
macke skrev:Nä, det har du en poäng i. 14" hade nog räckt som jag hade först. Men fick bra erbjudande på helt nya FOX så fick det bli så. Sen är det ballt med långa dämpare
Argumentet: Ballt med långa dämpare räcker för mig. Så underbart med folk som inte vara är så rationella hela tiden, A & O att det är coolt här i livet! (Nästan).
Grymt bygge.
http://www.YPMB.se
Skärgårdsnära event och tjänster
Skärgårdsnära event och tjänster
Huvudsaken är ju att DU är nöjd

*SÅLD* suzuki med tgb 20 portaler, B23E, spiraler runt om och stora däck
*SÅLD*

Japp så är det
Men jag förstår hur du tänker då jag också funderat på det lite.

TGB 13