Patrol-garaget
Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk
Re: Patrol-garaget
Jo.. inte omöjligt...
Ingen aning, men bussningarna är tydligen populära i patrollandet så testar får vi se....
Ingen aning, men bussningarna är tydligen populära i patrollandet så testar får vi se....
#patrol-garaget
-
- Hemmastadd
Ingen ide Magnus att Kalle målar för färgen hinner ju inte torka tills han säljer bilarna 

Okey, jag bara undrade... Du får hålla oss andra uppdateradeK J H skrev:Jo.. inte omöjligt...

tror de sitter liknade "kuddar" i mina armar o de funkar bra. ifs så har jag inget o jämföra med..
Satte dit när jag satte dit 4" höjningenzurfer skrev:tror de sitter liknade "kuddar" i mina armar o de funkar bra. ifs så har jag inget o jämföra med..

________________________________________________________________________________
Kör alltid med för lite extraljus...
viewtopic.php?f=15&t=22963" onclick="window.open(this.href);return false;
Kör alltid med för lite extraljus...
viewtopic.php?f=15&t=22963" onclick="window.open(this.href);return false;
Är bara bak kvar o höja nu, men tar en paus och går på stötfångar bygget fram istället...
Lite klurigare än o bygga på y60.. så blir intressant!
Kapat bort lite skit som är i vägen , ska göra mallar - blir vattenskurna fästen i 10 mm plåt - borde väl räcka

Renoverar o målar alla ok eftersom det är långt till våren...

Blev ett förlängd panhardstag fram och även nytt fäste...

Lite klurigare än o bygga på y60.. så blir intressant!
Kapat bort lite skit som är i vägen , ska göra mallar - blir vattenskurna fästen i 10 mm plåt - borde väl räcka

Renoverar o målar alla ok eftersom det är långt till våren...

Blev ett förlängd panhardstag fram och även nytt fäste...

#patrol-garaget
ser bra ut. ska bli intressant o se hur du tänker göra med kofångaren.. många böjar blir det om du ska följa karossen 

-
- Guru
härligt att se
jag pillade bort länkarmarna fram i dag men du ligger långt före mig

jag pillade bort länkarmarna fram i dag men du ligger långt före mig

finns lite film på youtub http://www.youtube.com/user/rogeratf?feature=watch" onclick="window.open(this.href);return false;
Patrolen
viewtopic.php?f=15&t=20630&hilit=patrol+igen" onclick="window.open(this.href);return false;
Patrolen
viewtopic.php?f=15&t=20630&hilit=patrol+igen" onclick="window.open(this.href);return false;
Skulle med vilja få till en stötfångare fram
skall bli kul å se vad du får till
du hitta en sån styrdämpare ser jag

du hitta en sån styrdämpare ser jag

Andreas Ericsson 0704036733
Nissan Patrol Y60 GR
Nissan Patrol Y60 GR
Yes snubblade åxå på en ToughDog styrdämpare..
Bara bromsrör o vaccumslangar till diffen kvar, sen är höjningen klar..
Blev inget stötfbygge förrän första veckan i december- han som vattenskär hade åkt utomlands
.... så lite svetsfogar, o ett maffigt avgasrör kommer här...

Bara bromsrör o vaccumslangar till diffen kvar, sen är höjningen klar..
Blev inget stötfbygge förrän första veckan i december- han som vattenskär hade åkt utomlands

.... så lite svetsfogar, o ett maffigt avgasrör kommer här...

#patrol-garaget
-
- Guru
Gött det går framåt
blir en lite uppdatering / justering på varje höjning , börjar nog vara fulländat nu

blir en lite uppdatering / justering på varje höjning , börjar nog vara fulländat nu

finns lite film på youtub http://www.youtube.com/user/rogeratf?feature=watch" onclick="window.open(this.href);return false;
Patrolen
Patrolen
Eftersom jag plundrade islandsbilen på stötdämparna, o satte dom på kärringröda patrolen så beställdes nya till islänningen ist...
Fick dom idag, var rätt fläskiga.... nästan 4 kg st o snudd på 3" grova där dom e som tjockast..

Fick dom idag, var rätt fläskiga.... nästan 4 kg st o snudd på 3" grova där dom e som tjockast..

#patrol-garaget
Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder dom
Vad äre för slaglängd på dessa?

"Känner du alla till nu det skicka så. Le att fall alla i dig fick det men. Det skickade som jäveln den slå vilja att du kommer så baklänges meddelande detta läsa ska man att insett väl du när"
Toyotan
Toyotan
Haha ja dom som har små brukar säga detVictor skrev:Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder dom![]()

Skämt å sido, Det var inte dom här jag beställde utan klenare... men nöjer mej med dessa tror jag

Vet inte mer än att dom är grova, ska mäta lite slaglängd o sånt senare - men får defenitivt sprätta bort gamla fästena o bygga nytt iaf...

#patrol-garaget
K J H skrev:Haha ja dom som har små brukar säga detVictor skrev:Det är inte storleken som räknas, det är hur man använder dom![]()
Vad äre för slaglängd på dessa?![]()
Skämt å sido, Det var inte dom här jag beställde utan klenare... men nöjer mej med dessa tror jag![]()
Vet inte mer än att dom är grova, ska mäta lite slaglängd o sånt senare - men får defenitivt sprätta bort gamla fästena o bygga nytt iaf...
Fast jag har ju rätt så lång ändå, 11" är ju inte så kort

"Känner du alla till nu det skicka så. Le att fall alla i dig fick det men. Det skickade som jäveln den slå vilja att du kommer så baklänges meddelande detta läsa ska man att insett väl du när"
Toyotan
Toyotan