nya prioriteringar när man ska bli far? hur gjorde ni?

Här snackar vi om allt som inte passar in i dom övriga kategorierna

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

Wild_Devil
Guru

Re: nya prioriteringar när man ska bli far? hur gjorde ni?

Inlägg av Wild_Devil » ons mar 13, 2013 8:29

Klarrre skrev:
OBELIX skrev:Wild Devil,

Jobb har hon, singel är hon- eller var för två dagar sen i alla fall. Sånt ändras ju rätt fort i den där åldern :D Men hon bor i Lilla Edet så det är kanske lite långt för ett friarstråk!

SKREV OBELIX
Finns ju fler forumister som bor närmare :wink:
Skulle din dotter få en önskan efter äldre herrar med skägg, terrängbil och oftast sunt förnuft så får du låta henne bli medlem här och sen är det bara att välja och vraka :mrgreen:
Äsch...en liten biltur är inga problem... :mrgreen:

Har inte sån koll på forumisterna än men vilka skulle du tipsa om då ? ? :wink:

Vadå oftast och äldre ! ! ? ! ! Är det mig du syftar på så är jag ju jämt sund och i mina lagom år ! ! :aargh: :poke: :wink: :lol:

/ R
A day without driving cars or listen to music is a day without living..

Numera BIL-Sexuell och hittills glad ägare av 3X3.. ;)

turbofrallan
Rutinerad

Inlägg av turbofrallan » ons mar 13, 2013 8:36

min tanka var mer åt ett annat håll, behållerna gärna (fin) bilen min=) men funderar på o kanske skaffa mig en annan som inte inbjuder till o köra fort hela tiden=) o barnvagn kan man helt glömma i bilen, har man tur så får man kanske plats med en konsum kasse=) vore ju roligt o skaffa nått annat så man kunde ta med tant o bebis på utflykt=) o sen detta med fart vet ju alla hur det kan sluta, visst man kan ju ha otur i låg hastighet också. men med fart ökar att procenten anmärkningsvärt, (får nog sluta se på sofias änglar) men jag vet inte hur jag ska göra med bilen. den ligger på blocket som intresse koll jämt nu, så vi får se hur det blir=) kul o läsa alla andras erfarenheter=) mvh fredrik
har du kört fast elle?

Klarrre
Rutinerad
Kontakt:

Inlägg av Klarrre » ons mar 13, 2013 13:52

Wild_Devil skrev:
Klarrre skrev:
OBELIX skrev:Wild Devil,

Jobb har hon, singel är hon- eller var för två dagar sen i alla fall. Sånt ändras ju rätt fort i den där åldern :D Men hon bor i Lilla Edet så det är kanske lite långt för ett friarstråk!

SKREV OBELIX
Finns ju fler forumister som bor närmare :wink:
Skulle din dotter få en önskan efter äldre herrar med skägg, terrängbil och oftast sunt förnuft så får du låta henne bli medlem här och sen är det bara att välja och vraka :mrgreen:
Äsch...en liten biltur är inga problem... :mrgreen:

Har inte sån koll på forumisterna än men vilka skulle du tipsa om då ? ? :wink:

Vadå oftast och äldre ! ! ? ! ! Är det mig du syftar på så är jag ju jämt sund och i mina lagom år ! ! :aargh: :poke: :wink: :lol:

/ R
Lite väl OT nu kanske... :roll: Men jag syftade på den generella massan av forumets medlemmar. Inte dig som person. Vet inte vilken ålder du har, eller skägg heller för den delen :wink:

Jag är ju själv en snorvalp jämfört med många här, knappt fyllda 21 :twisted: Men med ålder kommer erfaremhet har jag hört, eller om det var rynkor? Hmm.. :roll: :wink:
Håller med dig om att en fin jänta kan vara värd en biltur, förenar nöje med mer nöje :tumbup:

Wild_Devil
Guru

Inlägg av Wild_Devil » ons mar 13, 2013 17:01

turbofrallan skrev:min tanka var mer åt ett annat håll, behållerna gärna (fin) bilen min=) men funderar på o kanske skaffa mig en annan som inte inbjuder till o köra fort hela tiden=) o barnvagn kan man helt glömma i bilen, har man tur så får man kanske plats med en konsum kasse=) vore ju roligt o skaffa nått annat så man kunde ta med tant o bebis på utflykt=) o sen detta med fart vet ju alla hur det kan sluta, visst man kan ju ha otur i låg hastighet också. men med fart ökar att procenten anmärkningsvärt, (får nog sluta se på sofias änglar) men jag vet inte hur jag ska göra med bilen. den ligger på blocket som intresse koll jämt nu, så vi får se hur det blir=) kul o läsa alla andras erfarenheter=) mvh fredrik
Förstår hur du tänker..
Börja med att kolla om tant ens är intresserad av att åka på utflykt.
( och om bilen du skaffar godkänts så hon vill åka i den åxå..har haft bilar jag fått
åka själv i trots gott om plats.. :lol: )
Och även fast man kanske vill vara med familjen 24/7 så kan det vara bra att
göra nåt utan familjen ibland åxå. Men vi är alla olika och man vet inte innan
ev förändring hur man verkligen blir och känner efter den heller.

Men att byta bilen mot en som rymmer alla oavsett prestanda kan ju ha fler fördelar
än nackdelar..
/ R
A day without driving cars or listen to music is a day without living..

Numera BIL-Sexuell och hittills glad ägare av 3X3.. ;)

turbofrallan
Rutinerad

Inlägg av turbofrallan » ons mar 13, 2013 18:51

tanten har inte klagat nått värre om mina bilar=) jag har nog världens bästa tjej hon gnäller aldrig om nått :shock: vi får helt enkelt se om det nappar nån på min annons, men tvivlar på det=) men jag ser verkligen fram i mot o bli pappa. ska bli super kul=)
har du kört fast elle?

Skriv svar