Ligger hemma i värdens jävla förkylning, helt slut i kroppen och snorig som fan. Finns inget att göra, ingen ork till något... alla PS-spel och PC-spel tråkiga, porrsurfning tråkigt, TV program tråkiga... Gick dock ut på nätet och beställde slitdelar som kommer att behövas till att få den gatlegal samt gå lite bättre. Så nu är kassan tom... Det som saknas är ren plåt vilket jag kan leta upp i skrothobban uppe på smedjan (på jobbet). Där finns även alla maskiner som behövs för att vika och falsa om så behövs, det kostar gratis men behöver ett utförselbevis som utfärdas av min NYE chef som också är motortokig

Han har mycket roligt åt mina jeepar då han är mer för fin lack och låga bilar.
Här är "prislistan" vad det har kostat och de få ören jag har kvar.... Nu återstår bara montering och besiktning... Deadline 2 april 2016 --> Hästveda/Sågbacken
Bil: 6000:-
Däck: 1000:-
Ruta & dörr: 1200:-
Kamrem, stötdämpare bak och bromsklotsar: 1100:-
Div filter och soppaslangar: 200:-
Summa: 9500:-. De sista 500:- ska bekosta kränga de däcken på fälg så de är tingade... Sålunda NOLL kronor kvar. Allt som händer nu får lappas eller hittas till en kostnad av gratis

Bussningarna bak får sitta i så länge, de håller nog ett tag även om de är på väg att separera

.