Eurotrial

Allt om trial. Byggen, tävlande och allt annat som rör ämnet

Moderatorer: Marcus, AtEase, volvojonas, MrHawk

amc
Hemmastadd

Inlägg av amc » mån jul 31, 2006 13:31

Ägare av Halvan

pjocke
Veteran

Inlägg av pjocke » mån jul 31, 2006 14:16

...och där ser man även att Lisen fick ta Emelies plats i Malles bil... trist för Emelie, men säkert skojigt för Lisen :)

MrHawk
Moderator
Kontakt:

Inlägg av MrHawk » mån jul 31, 2006 17:24

Verkar ligga nere nu, får inte upp sidan :(
I aim to misbehave

Whistler
Forumräv
Kontakt:

Inlägg av Whistler » mån jul 31, 2006 17:51

Funkar för mig. Vad jag kan se så står Mikael och Katarina Larsson för den enda svenska medaljen - guld i pro mod. Grattis!!!

amc
Hemmastadd

Inlägg av amc » tis aug 01, 2006 0:43

Whistler skrev:Funkar för mig. Vad jag kan se så står Mikael och Katarina Larsson för den enda svenska medaljen - guld i pro mod. Grattis!!!
:?: :?: Rolf Eliasson brons i promod :!: :!:
Ägare av Halvan

Malle
Veteran

Inlägg av Malle » tis aug 01, 2006 11:13

Är nu välbehållen tillbaka på svensk mark (SKÖNT!) och resan har gått jättebra...inga punkteringar mao :lol: Jag kommer att skriva av mig lite senare när jag kommit hem och hunnit smälta intrycken. Jag kan ju säga att i fall vi hade sådana här sektioner i Sverige skulle jag sluta köra! Till och börja med måste jag byta fjädrarna, bägge på höger sida är helt slut och avgas-systemet böjt framåt/bakåt/höger/vänster. En hasplåt vore ju inte heller helt fel, ett under att jag inte spräckt f-lådan :shock: Förutom att kofångaren och vänster bak är lite knöligt, så har faktiskt plåten klarat sig bra :D Givetvis är jag besviken på resultatet, men jag hade väldigt svårt att lära om från svenska regler...och späder man sen på med en massa förarmisstag så blir det hur många prickar som helst :( Men det var jättekul och jag skulle gärna göra om det :rock:
Mvh Malle
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker!

Mathias T
4x4xnerd

Inlägg av Mathias T » tis aug 01, 2006 11:26

Jo det ÄR! stenigt i finland :lol: Du får väl komma och träna på boråsträffarna
"If speed kills,then suzukidrivers must live forever"

Whistler
Forumräv
Kontakt:

Inlägg av Whistler » tis aug 01, 2006 17:08

amc skrev:
Whistler skrev:Funkar för mig. Vad jag kan se så står Mikael och Katarina Larsson för den enda svenska medaljen - guld i pro mod. Grattis!!!
:?: :?: Rolf Eliasson brons i promod :!: :!:
Ooops! Sorry! Självklart ett stort grattis till dem med!!

AtEase
Moderator
Kontakt:

Inlägg av AtEase » tis aug 01, 2006 21:44

Malle skrev:Är nu välbehållen tillbaka på svensk mark (SKÖNT!) och resan har gått jättebra...inga punkteringar mao :lol: Jag kommer att skriva av mig lite senare när jag kommit hem och hunnit smälta intrycken. Jag kan ju säga att i fall vi hade sådana här sektioner i Sverige skulle jag sluta köra! Till och börja med måste jag byta fjädrarna, bägge på höger sida är helt slut och avgas-systemet böjt framåt/bakåt/höger/vänster. En hasplåt vore ju inte heller helt fel, ett under att jag inte spräckt f-lådan :shock: Förutom att kofångaren och vänster bak är lite knöligt, så har faktiskt plåten klarat sig bra :D Givetvis är jag besviken på resultatet, men jag hade väldigt svårt att lära om från svenska regler...och späder man sen på med en massa förarmisstag så blir det hur många prickar som helst :( Men det var jättekul och jag skulle gärna göra om det :rock:
Du får nog utveckla varför du skulle sluta köra om det var såna sektioner i Sverige, medans du samtidigt tycker att det var jättekul och gärna skulle köra igen :?:
En inställd spelning är också en spelning.

Marcus
OffroadGeek
Kontakt:

Inlägg av Marcus » tis aug 01, 2006 21:52

AtEase skrev: Du får nog utveckla varför du skulle sluta köra om det var såna sektioner i Sverige, medans du samtidigt tycker att det var jättekul och gärna skulle köra igen :?:
För dyrt kanske? 8) :lol:
Red Winch, precision-engineered performance products for 4X4 vehicles
Återförsäljare för Red-Winches, Goodwinch, Trail-Gear och Offroad Armory.

Följ oss på Facebook: https://www.facebook.com/groups/omwsweden/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.offroadmetalworx.se/

http://www.red-winches.com

http://www.goodwinch.com

http://www.trail-gear.com

Malle
Veteran

Inlägg av Malle » tis aug 01, 2006 22:15

AtEase skrev:
Malle skrev:Är nu välbehållen tillbaka på svensk mark (SKÖNT!) och resan har gått jättebra...inga punkteringar mao :lol: Jag kommer att skriva av mig lite senare när jag kommit hem och hunnit smälta intrycken. Jag kan ju säga att i fall vi hade sådana här sektioner i Sverige skulle jag sluta köra! Till och börja med måste jag byta fjädrarna, bägge på höger sida är helt slut och avgas-systemet böjt framåt/bakåt/höger/vänster. En hasplåt vore ju inte heller helt fel, ett under att jag inte spräckt f-lådan :shock: Förutom att kofångaren och vänster bak är lite knöligt, så har faktiskt plåten klarat sig bra :D Givetvis är jag besviken på resultatet, men jag hade väldigt svårt att lära om från svenska regler...och späder man sen på med en massa förarmisstag så blir det hur många prickar som helst :( Men det var jättekul och jag skulle gärna göra om det :rock:
Du får nog utveckla varför du skulle sluta köra om det var såna sektioner i Sverige, medans du samtidigt tycker att det var jättekul och gärna skulle köra igen :?:
För dyrt kanske?
Alltså, dom här sektionerna var helt mördargrymma!!! Jag vet att jag gnällt på en tävling som gick i Oskarshamn förrförra(?) året då jag åkte hem med både lampor och avgassystem liggandes i bagaget, men det var ju ingenting mot dom här steniga sektionerna! Jag kan ju tala om att det i stort sett i varje sektion var stenar som räckte upp till grillen som man var skulle kasta sig över, och då får kärran duktigt med stryk undertill...om man inte satsade järnet så blev man ofelbart hängande på magen med alla hjulen hängande en bra bit över backen. Så jag tyckte väl att det var lite väl tufft för min stackars bil. Men å andra sidan så fanns det ju dom som klarade sektionerna galant, förmodligen så har det ju med bristande erfarenhet att göra...min, inte deras :lol: Det som var så roligt var ju att få träffa alla dessa fantaster från alla dessa länder och prata med dom...undrar om någon förstod min svengelska som jag pratatde hellre än bra :?: Och stämningen som var denna helgen har jag nog inte upplevt någon annanstans :jump: Dessutom så skulle jag vilja köra om hela den här tävlingen för att rätta till alla mina "dum"-misstag som jag gjorde, i så fall skulle jag nog hamna på åtminstone på 15:e plats i stället för 19:e :lol: Men som sagt, såna här steniga sektioner mördar ju bilar, så det är därför jag tycker att sektionerna ska vara mer av teknisk art än "satsa som en idiot för att komma över stora stenar"-sektioner...en på sikt ekonomisk fråga alltså :mrgreen:
Mvh Malle

amc
Hemmastadd

Inlägg av amc » ons aug 02, 2006 13:41

Ägare av Halvan

MrHawk
Moderator
Kontakt:

Inlägg av MrHawk » ons aug 02, 2006 17:47

Den här synen verkar bekant på nåt sätt :poke: ;)
Bild

Här snackar vi välpackat :)
Bild
I aim to misbehave

Malle
Veteran

Inlägg av Malle » ons aug 02, 2006 17:56

:lol: Hahaha, ja det var ganska många vältningar/rullningar :D Jag har en ganska kul bild på en som ställde sig på "rumpan", han stod hur stadigt som helst utan hjulkontakt med marken :mrgreen:
Mvh Malle

Frontera
Guru

Inlägg av Frontera » ons aug 02, 2006 18:01

Malle skrev::lol: Hahaha, ja det var ganska många vältningar/rullningar :D Jag har en ganska kul bild på en som ställde sig på "rumpan", han stod hur stadigt som helst utan hjulkontakt med marken :mrgreen:

När får vi se den då????? :?: :wink:

Skriv svar